Company Description
Kleen-Pak Industries (Viet Nam) is a leading wet wipes manufacturer headquartered in Singapore with a strong focus on personal care and baby products. Our commitment to quality and innovation has made us a trusted brand in Vietnam, enhancing the health and well-being of families across the country. As we continue to expand our product range and market presence through Bello, Champs, Kleen-Up and Best Friends, we are looking for a dynamic and experienced Brand and Trade Marketing Executive to join our team in Ho Chi Minh, lead our marketing efforts and grow our B2C brands.
Role Description
• Market Research: Keep constant tabs on competitors and what campaigns are relevant to our target audience.
• Brand Promotion: Create and implement online and offline marketing campaigns, advertising, and promotional activities to increase brand awareness and drive sales.
• Trade Marketing: Collaborate with the sales team to develop and execute effective trade marketing programs, including trade promotions, in-store displays, and merchandising strategies to boost product sales.
• Graphic Design: Create visually compelling marketing materials, including graphic design, and execute marketing campaigns designed to elevate brand awareness and drive online and offline sales.
• Data Analysis: Analyze marketing data and performance metrics to assess the effectiveness of campaigns and make data-driven decisions for future marketing initiatives.
Qualifications
•Bachelor's degree in marketing or related field.
• Professional fluency in English.
• 2 years of brand and trade marketing experience in the FMCG industry, particularly in personal care and baby product categories.
• Strong knowledge of the industry, market trends, and consumer behavior.
• Experience in using marketing and design tools, creativity and innovation in developing marketing campaigns.
• Strong knowledge of social media eg. FB, IG, Tiktok, Zalo. Please include links to social media pages you used to manage. • Advertisement buying experience.
• Proficiency in data analysis and marketing analytics tools.
• Project and budget management skills for effective planning and execution.
TẬP ĐOÀN RITA VÕ hoạt động đa ngành trong nhiều lĩnh vực, khẳng định uy tín trên thị trường Việt Nam với vai trò nhà phân phối hàng loạt các thương hiệu hàng đầu thế giới. Hiện nay, TẬP ĐOÀN RITA VÕ đang phát triển vững mạnh trên nhiều lĩnh vực:
- RITA VÕ HOME PRO - Thế giới VLXD & Nội thất cao cấp
- RITA VÕ muanhanhVATLIEUXAYDUNG - Thế giới VLXD & Nội thất cao cấp
- RITA VÕ AUTO - Nhập khẩu và phân phối ô tô
- RITA VÕ FASHION - Trung tâm thời trang cao cấp
- RITA VÕ PREMIUM CAFE - Hệ thống quán cafe và cafe rang xay 100% nguyên chất
- RITA VÕ HOTEL, GOLF, RESORT… tại Phú Quốc
- RITA VÕ SPORT - Thế giới dụng cụ thể dục thể thao
- RITA VÕ LIFEWINDOW - Thế giới cửa & phụ kiện cao cấp
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn thành lập năm 1998
Mission
Nỗ lực thực hiện sứ mệnh tạo dựng thương hiệu lớn mạnh và phát triển bền vững. Chia sẻ khó khăn cũng như lợi ích với đối tác, khách hàng và cộng đồng xã hội. Cùng nhau gắn bó trên con đường phát triển thịnh vượng.
Review Rita Võ
Môi trường thị phi, đấu đá, phe phái Cty gia đình, chỉ theo cảm tính của cấp trên Đồng nghiệp thì đúng chỉ gây nghiệp, nói xấu, đâm thọt nhau (rv)
Trễ lương tầm 10 ngày không một lời thông báo chính thức. Thường xuyên bắt buộc tăng ca không tính lương, hay nghỉ bù gì hết (rv)
Đi làm trễ một phút bị trừ lương, 6h về mà làm đến 7h mới được về, về đúng giờ là bị đánh giá liền. Làm tới sáng thứ 7, phải mang máy về nhà làm luôn cuối tuần (rv)