Mô tả công việc
1. Direct and control all subordinate staff to ensure that all day to day operational matters are handled on time and guest expectations are met.
2. Provide guidance and assistance to the outlet employees helping them in the execution of their duties and responsibilities.
3. Oversee the operational standards in the outlet ensuring that they conform to the requisite standards and meet or exceed expectations.
4. Liase with the kitchen, bars, housekeeping, engineering and purchasing to ensure that the operation runs smoothly in areas of joint responsibility.
5. Liase with chemical suppliers to ensure consistent quality of product and on-going training support.
6. Prepare duty rosters, and implements vacation and public holiday schedules.
7. Monitor and control the financial performance of the outlet controlling costs and expenses.
8. Participate in the preparation of the outlet’s annual departmental budget as directed.
9. Monitor and control the hotel’s OE inventory, and schedules and co-ordinates inventory taking.
10. Conduct frequent front and back of house checks ensuring mis-en-place, service procedures, standards of cleanliness and hygiene, repair and maintenance, employee grooming and manning levels are in order and takes appropriate action where necessary.
11. Assist in the maintenance of efficient administration preparing and submitting reports on time as directed.
12. Assist in the selection, training and evaluation of subordinate employee.
13. Coach, counsel, discipline and develop subordinate.
14. Control cleanliness of equipment and the hygiene standard of subordinates and is responsible for health and safety regulations.
15. Complete knowledge of sanitation and hygiene regulations and HACCP policy.
16. Conduct a daily sanitation tour through the various departments and enforces actions where needed.
17. Control general machine maintenance and ensures the repair and up keep of all kitchen and F&B equipment.
18. Control cleanliness of the Back of house areas, and controls the overnight Stewarding Team.
19. Enforce proper stocking and storing of resources in order to avoid unnecessary breakage and loss in all outlets.
20. Control the proper separation of garbage. Checks on signs, and checks on items that can be salvaged.
Quyền lợi được hưởng
- 100% lương trong thời gian thử việc.
- 45 giờ làm việc trong tuần, 02 ngày nghỉ ca hàng tuần.
- 100% phí phục vụ.
- 02 bữa ăn ca trong 01 ngày làm việc.
- Được hưởng những quyền lợi dành riêng cho nhân viên của tập đoàn Banyan Group như: Gói ưu đãi nghỉ dưỡng hàng năm tại các khách sạn của tập đoàn trên toàn thế giới; Ưu đãi sử dụng dịch vụ ăn uống; Đi công tác nước ngoài;…
- Được thường xuyên tham gia các khóa đào tạo của tập đoàn.
- Cơ hội thăng tiến và luân chuyển giữa các bộ phận trong khách sạn hoặc trong các khách sạn do tập đoàn Banyan Group vận hành.
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN Việt Nam ngay sau khi hoàn thành thử việc.
- Gói Bảo hiểm sức khỏe bổ sung cho nhân viên trong thời gian làm việc tại khách sạn.
- Phụ cấp tiền nhà theo chính sách của khách sạn.
- Thưởng hàng năm theo chính sách của khách sạn.
- Hỗ trợ phương tiện di chuyển khi đi làm hàng ngày.
- Trang bị đồng phục theo quy định của khách sạn.
- 100% salary in probation time.
- 45 working hours per week, 02 days-off per week.
- 100% service charge.
- 02 duty meals per working day.
- Be entitled benefits for associates of Banyan Group as: BTHR Complimentary Accommodation each year at BG’s hotels all over the world; Discount on F&B service; Overseas Business Trip; etc.
- Attend frequently training courses of the group.
- Promotion and transfer/taskforce opportunities in the hotel or between sister hotels operated by Banyan Group.
- Attend Vietnamese Social Insurance, Medical Insurance, Unemployment Insurance as soon as completing probation.
- Additional Associate Health Insurance during the time working at the hotel.
- Housing allowance as the hotel’s policy.
- Annual Bonus as per the hotel’s policy.
- Daily Shuttle bus is provided to work.
- Uniform is provided as the hotel’s policy.
Yêu cầu công việc
• Good in English language.
• Strong leadership and organizational skills.
• Dynamic, innovative and self-motivated.
• Hard working, able to work under immense pressure and in a very fast paced working environment.
• Able to enroll and complete projects on his/her own.
• Good health, mature and pleasant personality and very neat appearance.
• At least 2 years experience as the relevant position at 5 star international hotel.
Yêu cầu hồ sơ
Please contact the phone number 0924 081 949 for more details.
CÔNG TY TNHH THỰC PHẨM ÂN NAM (Annam Gourmet) đã trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực dịch vụ thực phẩm và đồ uống tại Việt Nam, hoạt động liên doanh trong cả lĩnh vực bán lẻ và bán buôn.
Ngoài ra, Annam Group còn nhập khẩu và phân phối các nhãn hiệu mỹ phẩm và thiết bị khách sạn công nghiệp nổi tiếng.
Review Thực phẩm Ân Nam - Annam Gourmet
Thu mua ok nha, team PC vui lắm và rất tốt(Fb)