Responsibilities:
Relationship management (40%)
- Building and maintaining relationships with clients and key personnel within customer companies;
- Acquiring a thorough understanding of key customer needs and requirements;
- Attending meetings with clients to build relationships with existing accounts.
Performance Monitoring (60%)
- Working closely with Key Account Management Manager/Head of KAM, Sales team and internal core operation;
- Daily regular reporting and analyses of assigned client(s)'s performance metrics;
- To monitor weekly/monthly performance against set targets, and work with direct KAM in order to have immediate actions are taken in case of deviations (incl. timely/accurate reporting);
- Manage clients' KPIs & SOPs - Develop monitoring tools to identify problems and implement reporting processes to meet client expectations;
- Coordinate and manage the implementation of new projects.
Requirements:
- 2 year of experience in related field
- Bachelor's Degree in related field
- Data analysis and critical thinking skills;
- Excellent verbal and written communications skills;
- Good working knowledge of Microsoft Office Applications;
- Hardworking with a strong work ethic.
- Strong proficiency in written and spoken Chinese (HSK 4 above)
CÔNG TY TNHH THỰC PHẨM ÂN NAM (Annam Gourmet) đã trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực dịch vụ thực phẩm và đồ uống tại Việt Nam, hoạt động liên doanh trong cả lĩnh vực bán lẻ và bán buôn.
Ngoài ra, Annam Group còn nhập khẩu và phân phối các nhãn hiệu mỹ phẩm và thiết bị khách sạn công nghiệp nổi tiếng.
Review Thực phẩm Ân Nam - Annam Gourmet
Môi trường làm việc thân thiện, cấp trên giỏi, quản lý làm việc chuyên nghiệp và hoà nhã. Đồng nghiệp rất tốt, luôn hỗ trợ nhau hết mình trong công việc.
Giám đốc có kiến thức chuyên môn rất tốt. Môi trường làm việc rất tốt, rất thích hợp để sáng tạo và phát triển bản thân. Đãi ngộ, chế độ của công ty cho nhân viên tốt.
Làm ở công ty này là được tích lũy rất nhiều kiến thức và kinh nghiệm trong quá trình làm việc, luôn được tiếp xúc và giao tiếp với khách hàng là người nước ngoài.