Việc làm Norbreeze Collective Asia

Cập nhật 29/09/2024 14:09
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI Norbreeze Collective Asia (VN)
Cần Thơ Wink Hotel Can Tho Marketing Executive
Norbreeze Collective Asia
65 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 19/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/09/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ninh Kiều Cần Thơ

Mô tả công việc

Job Summary

  • Marketing Executive is a unique role that offers an incredible opportunity for the right person tojoin the Marketing team, at Wink Hotel Can Tho. This role focuses on supporting and improving Wink Hotels Brand consistently by following and influencing Wink Hotels strategy, taking into consideration customer service, Wink tone of voice and accurate reporting. The Marketing Executive is also responsible for aligning, planning, managing, implementing and monitoring brand and marketing activities on-site in order to increase brand awareness, improve marketing efforts, and increase sales.
  • This position reports directly to the Marketing & Communications Manager and liaises closelywith Sales and Marketing department.

A. Personality & Ethos

• Clear, confident in all means of communications.

• Process-oriented, detail-minded, organized.

• Self-motivated, proactive, and takes initiative.

• Creative and thoughtful problem solving.

• Multi-tasker manages time and priorities effectively.

• Thrives in fast-paced, changing environments, is calm under pressure.

• Accountable, reliable, demonstrates integrity and honesty.

• Able to work independently but passionate to be part of an engaged, exciting team.

• Embrace diverse cultures and being a team player.

• Embraces and drives bold tenacity personalization, “Wink” brand and culture.

B. Responsibilities

• Conduct market research and analysis to identify trends, opportunities, and competitoractivities.

• Assist in creating engaging content for social media channels, and promotional materials.

• Coordinate and manage events, promotions, and partnerships to increase brand visibilityand customer acquisition.

• Monitor and report on the performance of marketing campaigns/event/activity,providing insights and recommendations for optimization.

• Collaborate with internal teams (Sales, Operations) and external KOL/KOCs, agencies todeliver briefings, ensure alignment and follow up on daily basis tasks.

• Maintain brand consistency following guidelines across all communication channels andtouchpoints.

• Stay updated with industry trends and best practices to continuously improve marketingstrategies.

Yêu cầu công việc

C. Work Experience Requirements

• 2+ years’ experience in marketing experience or similar role, with 1+ year experience ininternational hospitality company a plus.

• Bachelor’s degree in marketing, media & communication, tourism and hospitality, orrelated field.

• Good at written and verbal communication skills, ability to anticipate needs, thinkcritically and offer solutions to problems, provide high level of attention to detail

• Fluency in Vietnamese, proficiency in English.

• Willingness to continue building skills through working opportunities.

• Ability to work independently and collaboratively in a fast-paced environment

Quyền lợi được hưởng

- 12 Annual leave days per year

- Active, balance and professional working environment

- Productivity focus not time attendance

- Fun and playful internal activities

- Allowances

- Meal per day

- Uniform

- Full Social insurance

Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI Norbreeze Collective Asia (VN)
Norbreeze Collective Asia Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Ra đời từ năm 2004 với trụ sở đặt tại Singapore, Norbreeze Group được thành lập và điều hành hoạt động bởi bộ đôi người Đan Mạch Mr.Anders Peter Juel Sauerberg and Mrs.Anne Trads Juel Sauerberg.
Mang theo niềm đam mê mãnh liệt với các thiết kế mang hơi hướng Bắc Âu, bộ đôi đã thành lập tập đoàn để xây dựng, phân phối và mở rộng những thương hiệu quốc tế theo triết lí thiết kế vượt thời gian.
Hiện tại, Tập Đoàn đang hoạt động kinh doanh với 3 lĩnh vực:
- PANDORA (Thương hiệu trang sức được phân phối độc quyền tại thị trường Đông Dương)
- COCOMI (Trang thương mại điện tử thuộc quyền sở hữu của Tập Đoàn, phân phối các thương hiệu đồng hồ và trang sức)
- AUGUST BERG (Thương hiệu đồng hồ thuộc quyền sở hữu của Tập Đoàn

Những nghề phổ biến tại Norbreeze Collective Asia

Bạn làm việc tại Norbreeze Collective Asia? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Norbreeze Collective Asia

Norbreeze Collective Asia

Click để đánh giá