Việc làm Gimasys

Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Tích hợp Hệ thống quản lý Quốc tế (Gimasys)
Sales Manager <br /> Quản Lý Kinh Doanh
Gimasys
3.9
24 đánh giá 44 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 05/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả công việc

JOB SUMMARY
The position is accountable for proactively soliciting and handling sales opportunities. Ensures business is turned over properly and in a timely fashion for proper service delivery. Assists in leading all day-to-day activities related to sales with a focus on building long-term, value-based customer relationships that enable achievement of sales objectives. Achieves personal sales goals.
JOB SPECIFIC TASKS
Building Successful Relationships that Generate Sales Opportunities
• Works collaboratively with off-property sales channels to ensure sales efforts are coordinated, complementary and not duplicative.
• Builds and strengthens relationships with existing and new customers to enable future bookings. Activities include sales calls, entertainment, FAM trips, trade shows, etc.
• Develops relationships within community to strengthen and expand customer base for sales opportunities.
• Manages and develops relationships with key internal and external stakeholders.
• Provides accurate, complete and effective turnover to Event Management.
Managing Sales Activities
• Participates in sales calls with members of sales team to acquire new business and/or close on business.
• Executes and supports the operational aspects of business booked (e.g., generating proposal, writing contract, customer correspondence).
Using Knowledge of Market Trends and Target Customer Information to Maximize Revenue
• Identifies new business to achieve personal and location revenue goals.
• Understands the overall market - competitors' strengths and weaknesses, economic trends, supply and demand etc. and knows how to sell against them.
• Closes the best opportunities for the location based on market conditions and location needs.
• Gains understanding of the location's primary target customer and service expectations; serves the customer by understanding their business, business issues and concerns, to offer better business solution.
Providing Exceptional Customer Service
• Supports the company's service and relationship strategy, driving customer loyalty by delivering service excellence throughout each customer experience.
• Services our customers in order to grow share of the account.
• Executes and supports the company's customer service standards.
• Provides excellent customer service consistent with the daily service basics of the company.
• Sets a positive example for guest relations.
• Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels.

Yêu cầu công việc

CANDIDATE PROFILE
Education and Experience
• Hotel & Sales background
• Fluent English & Strong communication & Service mind
• At least 01 year experience in the same position.
• Good at Word/ Excel/PowerPoint
BENEFITS:
• 02 months of probation with Full salary
Service charge
Social Insurance
• Attractive remuneration package & 13th month salary
• Local and International training course
• 05 working days
02 day-off per week
• Duty meal & Uniform provided by hotel
• Taxi for late night shift
Free motorbike & car parking
• Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
• Takecare culture
• Baby born gift
Birthday gift
Marriage allowance
Bereavement allowance
• Annual health check
• Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
• Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Lương thưởng cạnh tranh
Tháng lương thứ 13
Căn-tin
02 Tháng thử việc nhận nguyên Lương
Thưởng phí dịch vụ
BHXH
Phiếu giảm giá
05 ngày làm việc theo quy định & 02 ngày nghỉ tuần
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Thành lập từ năm 2004, với hơn 18 năm kinh nghiệm, Công ty TNHH Tích hợp Hệ thống quản lý Quốc tế (Gimasys) đã trở thành đối tác tin cậy và uy tín cho các dự án công nghệ thông tin, cung cấp các giải pháp chuyển đổi số cho doanh nghiệp.

Trên chặng đường phát triển của mình, Gimasys đã thiết lập mối quan hệ đối tác và trở thành nhà cung cấp hàng đầu của các Tập đoàn Công nghệ lớn trên Thế Giới, như Salesforce, Oracle, NetSuite và Google.

Với sự liên kết chặt chẽ này, Gimasys khẳng định luôn bắt kịp các xu hướng công nghệ mới nhất và luôn sẵn sàng đáp ứng các nhu cầu cải tiến của doanh nghiệp.

Những nghề phổ biến tại Gimasys

Bạn làm việc tại Gimasys? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Gimasys

Gimasys

Click để đánh giá