Mô tả công việc
- Plan, monitor & execute trade marketing activities. Work with internal teams and agencies to ensure deadline and KPIs
- Develop and implement event plans for the assigned products/ topics within marketing budget
- Hosting cooking demo, workshops, events, etc. for both internal and public purposes
- Interpreting the content from English to Vietnamese for training sessions, demos, workshops, etc.
- Work with relevant department to produce marketing materials (POSM, catalogue, online designs, video...)
- Create and maintain good relationship with kitchen equipment manufacturers, Chefs, partners and customers.
- Supporting other departments in contacting with equipment manufacturers to get information.
- Cost control & manage settlement fee of trade marketing activities
- Conduct market research for new product;
- Coordinating with internal department (Finance, Legal, Admin, Retail...) to finish paperwork: contract, payment request, purchase order and other related jobs assigned by line managers.
- Prepare updated reports to line manager after deployment of campaigns
- Keep track, monitor, and do evaluation of monthly/yearly approved marketing plan and monitoring monthly/yearly marketing activities.
Yêu cầu công việc
- Graduated from university or higher, preferably from the Academy of Journalism & Communication, Foreign Trade University, with priority given to majors related to Hospitality and kitchens.
- Able to read and translate English into Vietnamese, knowledgeable about communication
- Minimum 02 year of experience in similar positions
- Has hospitality working experience
- Good communication, work management and problem solving skills
- Capability to work independently and also a team player
- Knowledge - Understanding hotels and restaurant chefs and their connection
- Knowledge - Understanding of the F&B field
- Skill – Research skills, searching for new potential connections and find the way to connect.
- Skill - Good presentation skill and ability to negotiate
- Good presentation skill and ability to negotiate
Quyền lợi được hưởng
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
Công ty TNHH XNK PT Đông Dương - Tập đoàn thể thao KINGSPORT được thành lập năm 2009 với nghành nghề kinh doanh chính: Kinh doanh thiết bị gia dụng & hàng thể thao. Qua gần 12 năm phát triển hiện nay chúng tôi đã và đang là nhà cung cấp thiết bị thể thao lớn nhất Việt Nam với thương hiệu KINGSPORT, với hệ thống cửa hàng bán lẻ có mặt rộng khắp các vùng miền trên cả nước. Môi trường làm việc tích cực tạo điều kiện tối da cho nhân viên phát huy tài năng sẵn có, Với đội ngũ nhân sự trẻ giàu nhiệt huyết và đam mê đã góp phần cho sự thành công của chúng tôi ngày hôm nay.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe , BHXH, BHNT.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH XNK PT Đông Dương - Tập đoàn thể thao KINGSPORT được thành lập năm 2009.
Mission
-
Mang lại sức khỏe, hạnh phúc và thịnh vượng cho nhân loại
-
Mong muốn mọi người đều cảm thấy tự hào, hạnh phúc bên trong và cân bằng được nhiều giá trị của cuộc đời
Review Tập đoàn thể thao Kingsport
Hệ thống phân quyền không có giá trị, quy trình theo cảm tính, thời vụ (RV)
Môi trường làm việc "tồi tệ" nhất mà tôi được biết (RV)
Vị trí tư vấn làm gần như toàn bộ công việc trong cửa hàng, tuy nhiên lương và mức thưởng thì thấp hơn hết (RV)