Mô tả công việc
1. Develop and implement comprehensive Destination Marketing Plan & Budget management aligned with business objectives;
2. Maintain consistent brand messaging across all marketing materials and channels. Develop strategies to enhance brand awareness and loyalty;
3. Plan, execute and manage multi channels marketing campaigns, including Digital, Social Media, Email, and traditional media. Monitor campaign performance and make data-driven adjustments to improve the outcomes;
4. Be responsibe for the creation of compelling marketing content, including blog posts, social media updates, website content, and email newsletters. Ensure all content aligns with brand and messaging and voice;
5. Conduct Market Research to identify new opportunities, understand customer needs, and stay ahead of industry trends. Analyse competitor activities and market conditions to brainstorm new & creative marketing strategy;
6. Manage online marketing which are including SEO, PPC, social media marketing, and display advertising campaigns;
7. Use analytics tools to track and report on the effectiveness of digital campaigns;
8. Monitor expenditures and return on investment (ROI) for marketing activities;
9. Work closely with sales & marketing from different internal departments and external units to ensure alignment and support for marketing initiatives;
10. Build and maintain relationships with external partners such as advertising/media agencies, vendors, businesses;
11. Lead, mentor, and develop the marketing team, fostering a collaborative and innovative environment. Set clear goals and expectations and provide regular feedback and performance evaluations (KPI);
12. Coordinate with internal Business Units in term of the co-promotion program, events and others;
13. Prepare weekly/monthly reports and submit to Director of Property Sales;
14. Other tasks and responsibilities are assigned by Director of Property Sales or upper division.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary
Mức lương cạnh tranh
• Attractive benefits
Phúc lợi hấp dẫn
• General insurance provided for inpatient medical treatment
Bảo hiểm nội trú dành cho các trường hợp nằm điều trị tại bệnh viện
• Outpatient medical treatment claims
Bảo hiệm ngoại trú được bồi hoàn các chi phí khám
• Opportunity to attend various professional training courses
Có cơ hội được tham gia các khóa học để phát triển kỹ năng nghề nghiệp
• Opportunity to experience at Hotels and Resorts belonged to Banyan Group
Có cơ hội được trải nghiệm dịch vụ các khách sạn thuộc tập đoàn Banyan Group trên toàn thế giới
Yêu cầu công việc
2. Knowledge of marketing-related business practices, including advertising, market research, technology and budgeting;
3. Proficient with marketing-related software programs;
4. A history of planning successful product launches and events;
5. Effective communication skills and adaptable communication style for interacting with team members, upper management and clients;
6. Time management and organization skills for planning and executing both large and small marketing projects and initiatives;
7. Leadership skills to motivate team members and manage conflicts;
8. Analytical and problem-solving skills for coming up with ideas to increase demand for products and services;
Yêu cầu hồ sơ
Vui lòng gửi CV qua địa chỉ email hoặc gửi trực tiếp qua Hoteljob
Like trang facebook để biết thêm nhiều cơ hội việc làm tại Laguna https://www.facebook.com/tuyendunglaguna/
Facebook: Laguna Lăng Cô Tuyển DụngFacebook: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Zalo: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Hoặc LinkedIn: Laguna Lang Co Careers
Công ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét ( Wanek Furniture., LTD., ) 100% vốn đầu tư của Mỹ, thuộc tập đoàn ASHLEY là công ty nội thất hàng đầu thế giới. Công ty chuyên may bọc nệm ghế Sofa bằng Da, Vải và Nội thất. Công ty đã bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 8/ 2008.
Hiện tại, công ty đang có 3 nhà máy và 1 trung tâm phân phối hoạt động tại Bình Dương với hơn 9.000 nhân sự. Kế hoạch tăng số lượng nhân viên lên đến 10.000 trong thời gian tới.
Wanek Furniture được thành lập tại Việt Nam vào năm 2008, đến nay đã mở rộng ra 4 địa điểm tại tỉnh Bình Dương với hơn 7.000 nhân viên.
Nội thất Wanek không chỉ mang đến cho nhân viên cơ hội làm việc trong môi trường làm việc quốc tế và chuyên nghiệp mà còn mang đến cho nhân viên một con đường sự nghiệp lâu dài, ổn định với những phúc lợi hấp dẫn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Hãy thực hiện bước tiếp theo trong sự nghiệp của bạn với tư cách là thành viên của đội ngũ tài năng của chúng tôi, cam kết mang lại chất lượng vượt trội và khả năng giao hàng vượt trội.