Mô tả công việc
I. JOB PURPOSE
The HRBP Supervisor/ Assistant HRBP Manager - Commercial position is to support the HRBP Manager through the development and implementation of best practices in Human Resources Management, ensure the team fulfills its role within the organization on a day-to-day basis, and provide professional support/advice to all non-manager employees related to Human Resource issues.
II. DIMENSION/ KEY FIGURES:
- Geographical Area: Vietnam. The job is based in VTI North - Ha Noi Office - 17F Capital Place Lieu Giai, Ba Dinh District, Hanoi, but due to the business requirement, this job needs to travel to other provinces as assigned by the Manager.
- Reporting line: HRBP Manager
- External customers: Suppliers/ external HR partners.
III. MAIN RESPONSIBILITIES
1. Functional HR Strategy
- Understand overall HR vision, strategy drivers, Must-Win Battles, HR Agenda & activities, together with partnered business KPIs, and how to drive concrete actions to support HRBP Manager and HR Team to achieve the aligned KPIs with excellent performance.
2. Change & Culture building
- Lead all staff activities to successfully deliver the cultural building in your partnered Functions/ BU.
- Implement the change project and culture change in partnered functions/ BU including budget planning, supplier sourcing, communication designs, etc. to lead the change successfully.
3. Recruitment: Recruit all Non-Manager level
4. Talent Development
- Build the talent pipeline for the Non-Manager level by developing robust career & succession planning mechanisms
- Talent review, identification, competency assessment, closure on feedback and creation of individual development plans
5. Training & Development
- Work with the Line Manager in identifying Training Needs for the Non-Manager level to address the capability area of improvement to grow the organization to deliver business objectives.
- Follow up in their post-training evaluation and development.
- Able to give input to HRBP Manager when justifying all promotion cases of Non-Manager level.
6. HR Policies
- To follow up the performance management process and ensure it is well complied and implemented in all partnered functions;
- Ensure all HR procedures related to recruitment, internal transfer, promotion, termination, and disciplinary actions are implemented properly & professionally.
7. HR Partnership
- Find a professional way to approach the partnered functions at the Non-Manager level and become their trustworthy & excellent HR Business Partner to get their true insight and feedback to propose to HRBP Manager prompt actions before leading to conflict.
8. Others
- Prepare HR Reports as assigned by the HRBP Manager and submit as per timeline;
- Performs other related duties as assigned.
Yêu cầu công việc
- Education: University degree.
- Experience:
• At least 3 years of experience with successfully proven records in the same position or similar job.
• Experience as HRBP Commercial in FMCG is preferable
• Candidate familiar with salesforce incentive & commercial excellence is preferable
- Skills & Ability
• Possess a sense of business acumen.
• Strong analytical and problem-solving skills.
• Good time management skills with a proven ability to meet deadlines.
• Good organizational skills and attention to detail.
• Good at Vietnamese & English communication (speaking & writing).
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Công ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét ( Wanek Furniture., LTD., ) 100% vốn đầu tư của Mỹ, thuộc tập đoàn ASHLEY là công ty nội thất hàng đầu thế giới. Công ty chuyên may bọc nệm ghế Sofa bằng Da, Vải và Nội thất. Công ty đã bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 8/ 2008.
Hiện tại, công ty đang có 3 nhà máy và 1 trung tâm phân phối hoạt động tại Bình Dương với hơn 9.000 nhân sự. Kế hoạch tăng số lượng nhân viên lên đến 10.000 trong thời gian tới.
Wanek Furniture được thành lập tại Việt Nam vào năm 2008, đến nay đã mở rộng ra 4 địa điểm tại tỉnh Bình Dương với hơn 7.000 nhân viên.
Nội thất Wanek không chỉ mang đến cho nhân viên cơ hội làm việc trong môi trường làm việc quốc tế và chuyên nghiệp mà còn mang đến cho nhân viên một con đường sự nghiệp lâu dài, ổn định với những phúc lợi hấp dẫn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Hãy thực hiện bước tiếp theo trong sự nghiệp của bạn với tư cách là thành viên của đội ngũ tài năng của chúng tôi, cam kết mang lại chất lượng vượt trội và khả năng giao hàng vượt trội.