- Make spare parts/Reconstruction price calculation.
- Time keeping, stationery, make payment document.
- Make item requirement to buy installation insurance for main ropes & sheave replacing contract.
- Request PS to create spare parts item in ERP, make sales order in ERP.
- Monitor shipment schedule to ensure available parts.
- Follow & report on spare parts turnover progress.
- Other admin tasks.
- Send SMS brand name to customer periodically.
- Other tasks assigned by Managers.Education: Graduating University and above.
Experiences: 1 - 2 years.
Basic English (4 skills).
MS Office.
Soft skills: Hard working, honest, careful, negotiation skill, problem-solving skill.- Working hours: 8 hours/day from Monday - Friday, 8:00 a.m. - 12:00 p.m., 1:00 p.m. - 5:00 p.m.
13 days off/year and other holidays according to Law.
- Allowances depend on the nature of the job (allowances for overtime, altitude, gasoline, telephone, internet, per diem, provision of labor protection items, etc.).
- Participate in social insurance and health insurance according to the provisions of the Labor Law, and employees also enjoy premium comprehensive health insurance.
- Professional, dynamic and youthful working environment.
- Opportunities to develop expertise and skills through domestic and foreign training programs according to Mitsubishi Corporation regulations.
- Promotion opportunities, clear career development path.
- Other benefits: Health check-ups, vacation trips, Year-end parties, Mid-Autumn Festival gifts, Lunar New Year, annual International Women's Day, etc.
Công ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét ( Wanek Furniture., LTD., ) 100% vốn đầu tư của Mỹ, thuộc tập đoàn ASHLEY là công ty nội thất hàng đầu thế giới. Công ty chuyên may bọc nệm ghế Sofa bằng Da, Vải và Nội thất. Công ty đã bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 8/ 2008.
Hiện tại, công ty đang có 3 nhà máy và 1 trung tâm phân phối hoạt động tại Bình Dương với hơn 9.000 nhân sự. Kế hoạch tăng số lượng nhân viên lên đến 10.000 trong thời gian tới.
Wanek Furniture được thành lập tại Việt Nam vào năm 2008, đến nay đã mở rộng ra 4 địa điểm tại tỉnh Bình Dương với hơn 7.000 nhân viên.
Nội thất Wanek không chỉ mang đến cho nhân viên cơ hội làm việc trong môi trường làm việc quốc tế và chuyên nghiệp mà còn mang đến cho nhân viên một con đường sự nghiệp lâu dài, ổn định với những phúc lợi hấp dẫn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Hãy thực hiện bước tiếp theo trong sự nghiệp của bạn với tư cách là thành viên của đội ngũ tài năng của chúng tôi, cam kết mang lại chất lượng vượt trội và khả năng giao hàng vượt trội.