Mô tả công việc
Located 400m from West Lake, Oakwood Residence Ha Noi is a destination voted by many foreign experts as the most livable project because of its fresh and airy environment right in the heart of the capital. This is the first project in the serviced apartment segment of Van Phu Invest with European standards from design to service, operated by the oldest hotel group - The Ascott International.
Job Description:
- Develop and implement pricing strategies to optimize revenue per available room (RevPAR).
- Analyze market data, competitor pricing, and demand patterns to determine optimal room rates.
- Implement dynamic pricing models to adjust rates based on real-time demand and market conditions.
- Manage room inventory effectively to maximize revenue and minimize overbooking.
- Develop and implement overbooking strategies to balance occupancy levels and revenue.
- Monitor and adjust inventory levels based on demand forecasts and market trends.
- Collaborate with the sales and marketing teams to develop and implement revenue-generating initiatives.
- Analyze sales data to identify opportunities for improvement and optimize revenue.
- Support the development of sales and marketing campaigns that drive revenue growth.
- Prepare and analyze revenue reports to track performance and identify areas for improvement.
- Develop and implement revenue management metrics and KPIs.
- Provide insights and recommendations to management based on data analysis.
- Stay up-to-date on industry trends, competitor activities, and market conditions.
- Conduct market research to identify revenue opportunities and challenges
- Analyze the impact of external factors on residence revenue.
- Lead and manage the team.
- Provide training and development opportunities for team members.
- Foster a collaborative and high-performing work environment
- Conduct weekly rate/sell strategy (yield) meetings with General Manager, DOS, Reservationist, Front Office Manager.
- Manage use of revenue systems* on a daily basis. This includes the responsibility for any manipulation of the yield hurdle points and daily inventory balancing where appropriate. Train and support hotel teams on revenue system* functionality and enhancements.
- Manage all channels including but not limited to room types and sell strategy.
- Works with Human Resources on manpower planning and management needs
- Works with Director of Finance in the preparation and management of the budget.
- Other duties and projects as assigned by the Director of Sales.
Quyền lợi được hưởng
- Income: Competitive, negotiable based on capability
- Top 1 service charge in Hanoi
- Opportunity to train and develip career at the oldest hotel group - The Ascott International
- Statutory Social Insurance
- Personal Health Insurance exclusively for Oakwood Residence employees
- 13-monthly salary
- Professional uniform are laundered daily, comfortable lockers
- Annual travel, gratitude party, gifts on birthdays, holidays,...
Yêu cầu công việc
- Diploma or Degree qualifications or higher preferred
- At least 3 year of relevant experience in the hospitality industry with knowledge of the market
- Previous Revenue Management or Pricing experience is preferred
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Demonstrated knowledge of effective hotel pricing concepts, yield management optimization and selling strategies, and ability to determine which concepts to apply in given market conditions
Yêu cầu hồ sơ
Điện thoại: 024 3880 3880/Ext: 6026 (T2-T6, 8h30-18h00) hoặc HR Manager: 0397 898 0889 (Ms. Bich Nguyen)
Dược sỹ Arinobu Fukuhara thành lập Shiseido sau một chuyến chu du từ châu Âu năm 1872, tại quận Ginza – trung tâm thời trang và văn hóa của Nhật Bản. Cái tên “Shiseido” thể hiện quyết tâm của nhà sáng lập nhằm tạo ra những giá trị mới sẽ có lợi cho người dân trong cuộc sống của họ.
Shiseido khởi nghiệp là một công ty dược phẩm đầu tiên ở Nhật Bản được xây dựng theo phong cách châu Âu, ở thời điểm mà các loại dược phẩm thảo mộc là mặt hàng bán rất chạy.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2009
Mission
- Ở tuổi 23 và là Trưởng Dược Sĩ Hải quân Nhật Bản, Arinobu đã cảm thấy không hài lòng với những loại thuốc có sẵn. Ông hợp tác với một số đồng nghiệp của mình và lên đường tìm kiếm một sự thay thế - một lối suy nghĩ khác về cách chăm sóc sức khỏe - mang phong cách phương Tây. Cảm hứng của họ rất cao quý: "Dùng mọi thứ và bất kỳ thứ gì tốt đẹp trên thế giới này và sử dụng chúng để tạo ra những điều mới mẻ."
- Hơn 140 năm sau, Shiseido tiếp tục hợp nhất các triết lý và đổi mới của phương Đông và phương Tây để cùng dẫn lối cho nguồn cảm hứng làm đẹp, đặc biệt là về vẻ đẹp tinh thần Nhật Bản đối với phụ nữ trên toàn cầu.
- Chúng tôi tin rằng vẻ đẹp có thể được tìm thấy ở mọi nơi, trong mọi thứ và ở mỗi người, và chúng tôi tin rằng vẻ đẹp sâu sắc hơn những gì chúng ta có thể dễ dàng nhìn thấy. Vẻ đẹp là xúc cảm được sẻ chia: nó đa dạng, và thống nhất. Khi chúng ta cảm thấy xinh đẹp và tự tin, chúng ta được truyền cảm hứng để tạo ra sự khác biệt tích cực với cuộc sống của tất cả mọi người. Bằng sự đồng cảm, vẻ đẹp là nguồn sức mạnh tối thượng của lòng tốt. Và vẻ đẹp thực sự được tạo ra bởi tâm huyết.
Review Shiseido Việt Nam
Văn hóa công ty tốt, ban lãnh đạo tốt, chuyên nghiệp, bữa trưa miễn phí và có nghỉ giai lao ngắn(ID)
Công ty chuyên nghiệp, thoải mái, linh hoạt và được thử nghiệm mẫu sản phẩm miễn phí (ID)
Họ thực sự thân thiện, vui tính, nhiệt tình