Mô tả công việc
Develops and executes sales plans / strategies to effectively bring DN products and services to market. Drives revenue generation and identifies and closes new opportunities within current customer accounts. Facilitates and leads customer negotiations to achieve mutually beneficial results. Utilizes knowledge of DN offerings and understanding of the customer's business to develop customized proposals that present creative solutions. Develops, nurtures and maintains customer relationships across a range of accounts to ensure their benefit from and optimization of DN products and services.
Responsibilities
• Serves as primary Account Manager within an assigned country or area.
• Ensures customers receive best-in-class technical, process or product-specific consulting.
• Engages directly with a wide variety of customer stakeholders, from technical professionals to senior executives.
• Works internally with customer-focused teams to design, develop and introduce new products and enhancements to address customer requests and priorities.
• Works with customers on implementation reviews and to ensure the prompt and proper resolution of technical or procedural challenges.
• Contributes to improved Account Management metrics reporting, evaluation and documentation.
Yêu cầu công việc
Required Qualifications
• Bachelor's Degree or equivalent work experience required.
• Minimum of 6-8 years of relevant experience or equivalent combination of education and experience in managing sales in a corporate setting with proven track record in leading a high quota carrying in a Sales Team and/or new business development/excellent people management skills.
• Proficient in all MS Office products with an emphasis on Excel, PowerPoint, Word and Teams.
• Good business English skills (Written and spoken).
Preferred Qualifications
• Comprehensive knowledge of Banking center operations, procedures and the utilization of technology within the environments.
• General knowledge of Diebold Nixdorf products and services is a plus.
• Knowledge of Software and Service solution sales would be advantageous.
• Consultative sales experience with complex solution design is desired.
• Experience working within a customer focused B2B environment and developing strategic client relationships and accounts with senior stakeholders.
• Exhibit skills, characteristics, traits and work habits that greatly enhance the likelihood of success as an Sales Manager, ex: solution-oriented and entrepreneurial mindset, time and territory management, customer empathy.
• Exceptional communication, presentation, strategic planning, problem solving and critical thinking skills.
• Demonstrated relationship building skills at all levels of the organization, including senior executive levels.
• Possess experience with CRM software, such as Salesforce to maximize opportunities.
• Ability to travel up to 50% of the time.
Quyền lợi được hưởng
Dược sỹ Arinobu Fukuhara thành lập Shiseido sau một chuyến chu du từ châu Âu năm 1872, tại quận Ginza – trung tâm thời trang và văn hóa của Nhật Bản. Cái tên “Shiseido” thể hiện quyết tâm của nhà sáng lập nhằm tạo ra những giá trị mới sẽ có lợi cho người dân trong cuộc sống của họ.
Shiseido khởi nghiệp là một công ty dược phẩm đầu tiên ở Nhật Bản được xây dựng theo phong cách châu Âu, ở thời điểm mà các loại dược phẩm thảo mộc là mặt hàng bán rất chạy.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2009
Mission
- Ở tuổi 23 và là Trưởng Dược Sĩ Hải quân Nhật Bản, Arinobu đã cảm thấy không hài lòng với những loại thuốc có sẵn. Ông hợp tác với một số đồng nghiệp của mình và lên đường tìm kiếm một sự thay thế - một lối suy nghĩ khác về cách chăm sóc sức khỏe - mang phong cách phương Tây. Cảm hứng của họ rất cao quý: "Dùng mọi thứ và bất kỳ thứ gì tốt đẹp trên thế giới này và sử dụng chúng để tạo ra những điều mới mẻ."
- Hơn 140 năm sau, Shiseido tiếp tục hợp nhất các triết lý và đổi mới của phương Đông và phương Tây để cùng dẫn lối cho nguồn cảm hứng làm đẹp, đặc biệt là về vẻ đẹp tinh thần Nhật Bản đối với phụ nữ trên toàn cầu.
- Chúng tôi tin rằng vẻ đẹp có thể được tìm thấy ở mọi nơi, trong mọi thứ và ở mỗi người, và chúng tôi tin rằng vẻ đẹp sâu sắc hơn những gì chúng ta có thể dễ dàng nhìn thấy. Vẻ đẹp là xúc cảm được sẻ chia: nó đa dạng, và thống nhất. Khi chúng ta cảm thấy xinh đẹp và tự tin, chúng ta được truyền cảm hứng để tạo ra sự khác biệt tích cực với cuộc sống của tất cả mọi người. Bằng sự đồng cảm, vẻ đẹp là nguồn sức mạnh tối thượng của lòng tốt. Và vẻ đẹp thực sự được tạo ra bởi tâm huyết.
Review Shiseido Việt Nam
Văn hóa công ty tốt, ban lãnh đạo tốt, chuyên nghiệp, bữa trưa miễn phí và có nghỉ giai lao ngắn(ID)
Công ty chuyên nghiệp, thoải mái, linh hoạt và được thử nghiệm mẫu sản phẩm miễn phí (ID)
Họ thực sự thân thiện, vui tính, nhiệt tình