I. BRAND COMMUNICATION PLANNING (70%)
1. Develop brand communication campaigns for the assigned brand, including communication through in-house systems and outsourced systems. Implement across various platforms including:
- Offline: OOH, Events...
- Online: Social Media, Advertising, E-Commerce...
Execute specific ATL - BTL phases with a detailed daily timeline of the campaign, ensuring clear communication objectives.
Ensure the following elements:
- Message
- Guidelines, Brand ID - Business Objectives
- Timing
- Platform
2. Monitor the progress and timeline of communication campaigns.
II. RETAIL COMMUNICATION PLANNING (30%)
1. Develop multi-channel communication plans for retail programs, serving business objectives, including:
- Communication for the assigned brand
- Communication for general programs
2. Research customer behavior, market trends, propose and execute promotions including:
- Discounts and promotions
- Budget allocation for promotional advertising
3. Supervise the advertising budget, ensuring effective performance of retail communication content.
III. MANAGEMENT
1. Act as the liaison with partners related to the assigned brand and specialized departments within the marketing team and the entire company.
2. Monitor, research, and track market information, customer data, and communication targets.
3. Propose content distribution costs (advertising).
4. Control and evaluate quality.
5. Review tasks by contact point and report weekly, monthly...
6. Work with media partners (event organizers, E-Commerce partners, performance partners...) to control costs, partner activities, and optimize the effectiveness of the strategy.
7. Report operational effectiveness to leadership.
IV. GENERAL DUTIES
1. Control budget and common assets.
2. Update general communication trends in the market.
EDUCATIONAL REQUIREMENTS, SKILLS, AND EXPERIENCE
Education Level: University degree or higher
Preferred Major: Marketing, Journalism. Preference for students from Foreign Trade University, National Economics University, University of Commerce, RMIT, Greenwich...
Related Experience:
- At least 2 years of experience in marketing planning or 3 years of multi-channel deployment based experience
- Understanding of business and commerce.
- Strong knowledge of brand marketing.
- Preference for candidates with an understanding or passion for beauty and fashion products.
Language Proficiency:
English communication skills are an advantage.
Other Requirements:
- Open-minded, creative thinking
- Diligent, attentive to assigned tasks
- Interest in health care
Competency Framework:
- Analytical and creative abilities
- Teamwork skills
V. WORKING CONDITIONS
Location: 145 Lâm Hạ Street, Bồ Đề Ward, Long Biên District, Hanoi
Working Hours: 9:00 AM - 5:00 PM, 1-hour lunch break, Sunday off
Benefits:
- Salary: 15,000,000 VND/month
- Young and friendly team
- A comfortable working environment.
- Working equipments (Laptop, PC...)
Others: KPI-based bonuses, annual & holiday bonuses
Được thành lập vào năm 2010, đến nay, Công ty XNK Cuộc Sống Tươi Đẹp tự hào là một trong những nhà phân phối hàng đầu Việt Nam về thiết bị làm đẹp và mỹ phẩm chăm sóc da.
Hiện nay, Công ty đã và đang cung cấp cho thị trường toàn quốc những thiết bị điều trị da chuyên sâu được nhập khẩu chính hãng từ Ionto Comed (Đức), Solitone (Canada), cùng các dòng dược mỹ phẩm đặc trị, chăm sóc da cao cấp như Plazan, Skinclinic (Tây Ban Nha), DDK, French Laboratoire, French Beauty, Derma Production.
Ngoài ra, Công ty TNHH MTV TM XNK Cuộc Sống Tươi Đẹp còn là đơn vị duy nhất nhập khẩu & phân phối độc quyền chỉ nâng cơ, tạo gương mặt trái xoan không phẫu thuật bằng chỉ Ultra V Lift do Gs. Kwon Han Jin phát minh, đồng thời nhận chuyển giao công nghệ cho các Bác Sĩ. Hiện công ty đã mở rộng ra thị trường Việt Nam và còn hướng tới thị trường của nhiều nước khác như Cambodia, Myanmar, USA, Australia.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp 100%
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
- Ipretty Group định hướng phát triển bền vững nên tất cả các sản phẩm được phân phối đều phải qua các khâu kiểm soát nghiêm ngặt, thử nghiệm lâm sàn với đội ngũ chuyên gia trước khi đưa ra thị trường, nhằm đảm bảo sản phẩm phù hợp với làn da châu Á và cam kết hiệu quả với người tiêu dùng.Đặc biệt, Ipretty Group còn chú trọng đến khâu đào tạo, chuyển giao công nghệ đến các Đối tác, Bác sĩ, Đại lý để có thể áp dụng công nghệ đúng chuẩn mang lại hiệu quả cao cho người thực hiện.
- Trong tương lai, Ipretty Group đặt mục tiêu mở rộng kênh phân phối với 12 chi nhánh và văn phòng đại diện khắp các tỉnh, thành nhằm mục đích đưa cái đẹp đến người tiêu dùng nhanh và chuẩn nhất. Đồng thời, mở rộng ra thị trường Quốc tế, phủ sóng toàn bộ các nước Đông Nam Á như Thái Lan, Myanmar, Campuchia.
- Với sứ mệnh “Mang cái đẹp đến nhiều người hơn”, Ipretty Group luôn khắt khe từ khâu lựa chọn sản phẩm tới khâu chuyển giao công nghệ làm đẹp từ chuyên gia để đảm bảo đối tác Đại lý nhận được sản phẩm và liệu trình làm đẹp khoa học và an toàn