Mô tả công việc
Ensures that Front office department is running efficiently and in accordance with the property’s policies and procedures and that customer satisfaction is maximized at all times
Responsibilities:
1. Admin
- Update employee's working schedule, leave, holidays, sick leave in the property at the request of Human Resources
- Read contracts, submit documents for sigining follow the request from Property Manager
- Reminder Head of Department updated weekly report and save reports
- Prepare and send quarterly reports as required by the Ward Security
- Perform other assigned tasks
2. Operation (in charge Front Office)
- Report directly to Property Manager the problems arising in the site during the guest's stay, give the plan to handle and overcome
- Ensure proper standards of conduct, uniform, hygiene and appearance of the Front Office are strictly adhered to policy
- Responsible for greeting and seeing off VIP and special attention Residents
- Meeting with VIP guests, regular guests and long-term guests to ensure that the project's services are provided satisfactorily
- Oversee front desk operations and ensure client receives 100% satisfaction
- Resolve client complains in a timely manner and respond on time to any complaints "
- Participate in interacting with clients and ensuring that shift duties are handled by receptionist in professional
- Understanding, anticipating, capturing the needs of guests, being attentive and mastering every situation
- Cooperates, coordinates with other departments related to daily works
- Inspects front of house(main entrance, driveway, Lobby, restaurant) and back of house(gym, swimming pool,apartment lounge) regularly for cleanliness, safe and security
- Checks billing instructions and monitors clients credit limit
- To assist customer when there is a medical request
- Absolutely keep the personal information of customers staying at the project confidential
- Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety
- Responsible for training new front desk staff (if any)
- Ensures that all associates under Front Office departments have updated job descriptions, appraisals and are given clear development opportunity guidelines
- In coordination with the Training Department, ensures that Front Office associates undergo adequate training and that it is carried out in their day-to-day activities
- Encourages high level of moral and cooperation
- Promotes and ensures two-way communication throughout
- Develops a sense of empowerment in all his/her staff
- Ensures all disciplinary procedures are carried out
- Prepare periodic or sudden reports as requests from the line manager
- To be a receptionist when needed
- Complete other tasks as assigned
Quyền lợi được hưởng
- Trợ cấp cơm trưa: 30,000/ngày làm việc
- Service charge: 1,000,000 - 2,000,000/tháng
- Lương tháng 13
- Thưởng hiệu quả công việc hàng năm
- Thưởng lễ/Tết & tặng quà các ngày 8/3, 20/10
- Tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHTN
- Bảo Hiểm Chăm sóc sức khỏe PVI
- Môi trường thân thiện, ổn định, công ty có chính sách và lộ trình thăng tiến rõ ràng
Yêu cầu công việc
- Làm việc tại: Lavis 18, Cư xá Đô Thành, Quận 3
- Từ 2 năm kinh nghiệm Giám sát Lễ tân tại các Khách sạn, Resort
- Kỹ năng tin học văn phòng & giao tiếp tiếng Anh tốt
- Nhiệt tình, thân thiện, hòa đồng
- Tốt nghiệp Cao Đẳng/ Đại học chuyên ngành Quản trị Khách sạn, Nhà hàng hoặc Du lịch
Yêu cầu hồ sơ
Tọa lạc ngay trước biển của đường bờ biển nguyên sơ phía Tây Bắc, trong khu Bãi Dài của đảo ngọc Phú Quốc, cách sân bay Quốc tế Phú Quốc 40 phút, và cách thị trấn Dương Đông 30 phút lái xe, Crowne Plaza Phú Quốc Starbay là một địa điểm lý tưởng cho khách du lịch hiện đại, bất kỳ là cặp đôi hay gia đình. Khu nghỉ dưỡng được thiết kế bao gồm 310 phòng gồm các phòng thường, phòng cao cấp, và các căn biệt thự đẹp. Ngoài ra, tại đây du khách có thể trải nghiệm về các bữa ăn độc đáo, các dịch vụ trị liệu, phòng tập thể hình với các trang thiết bị hiện đại và khu hội nghị được thiết kế chuyên biệt với những kích thước khác nhau phục vụ cho yến tiệc, hội họp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Crowne Plaza Phú Quốc Starbay là khu nghỉ dưỡng cao cấp với 308 phòng nghỉ, suite và villa mang phong cách trang nhã ven biển Bãi Dài, Tây Bắc Phú Quốc. Du khách tại đây sẽ được thưởng thức phong vị địa phương cũng như ẩm thực quốc tế tại hai nhà hàng đặc biệt. Bên cạnh đó, Hoa Sim Spa và phòng Gym hiện đại trong khuôn viên khu nghỉ dưỡng cũng sẽ giúp du khách khơi dậy nguồn năng lượng nội sinh và giữ gìn vóc dáng. Phòng tiệc và hội nghị được thiết kế thời thượng để trở thành tiêu điểm mang phong cách đương đại, lý tưởng để tổ chức các sự kiện hoặc gặp mặt.