Các phòng ban đang tuyển dụng tại Garrya - Mù Cang Chải
Tài chính - Kế toán
Nhân sự
Việc làm
Handles all departmental clerical duties in a timely and efficient manner as directed.
Answers the telephone and handles the call according to Hotel standards.
Handle guest inquiries and requests and ensure that these are passed on to the appropriate individuals for proper action.
Handles incoming calls from within and outside calls and makes appointments as directed.
Ensures that the FB Director and FB Manager are advised of any urgent or pressing matters.
Liaises with other FB Service staff and section heads to ensure information is passed on in a timely and accurate manner.
Distribute all FB Service mail, correspondence and memos in an accurate and timely manner.
Raises store room requisitions and collect items from the store.
Maintains and updates records, and updates the FB Service general information board as directed.
Ensures that the office is maintained in a clean and tidy fashion.
Assists in the preparation and submission of departmental reports on time as directed.
Performs other duties that may be directed or requested by the FB Director and FB Manager.
Insurance covering over 100% of income, additional accident insurance for employees.
Other benefits according to Banyan Tree Group standards.
2 years experience in 4-5 star hotel
Work Experience Description
Health Examination Certificate
2 Passport-sized Photos (2x4)
Garrya Mù Cang Chải nép mình e lệ giữa vẻ đẹp ngoạn mục của đất trời Tây Bắc, bao quanh bởi thiên nhiên hùng vĩ cùng những thửa ruộng bậc thang được sáng tạo từ đôi bàn tay khéo léo của đồng bào người Mông sinh sống tại khu vực này. Garrya Mù Cang Chải được quản lý và vận hành bởi tập đoàn Banyan Tree. Là thương hiệu lần đầu tiên xuất hiện tại Việt Nam, Garrya Mù Cang Chải hứa hẹn sẽ mang tới những cơ hội việc làm tuyệt vời với những chế độ vô cùng hấp hẫn tới từ tập đoàn Banyan Tree.