Các phòng ban đang tuyển dụng tại Reeracoen

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông
Công nghệ thông tin
Lao động có tay nghề và sản xuất
Nghệ thuật - Thiết kế
Vận tải
Xây dựng
Dịch vụ khách hàng
Giáo dục
An ninh - Bảo vệ
Du lịch, khách sạn
Nghiên cứu và Khoa học
Chăm sóc sức khỏe

Việc làm Reeracoen

Cập nhật 31/01/2025 22:52
Tìm thấy 54 việc làm đang tuyển dụng
Hanoi Branch - Reeracoen Vietnam Co., Ltd
Customer Experience Specialist (Outsourcing)
Reeracoen
833 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
About UOB

United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia,Thailand and Vietnam as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values – Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.

About The Department

We design and provide products and services that empower our customers to enjoy greater banking convenience while they extract more value from their money. In particular, we are focused on promoting and developing healthy saving and investment practices across generations.

Job Responsibilities

Accountabilities

Research and Insights

  • Monitor research and insights gleaned through Net Promoter Score, Complaints trends to identify trends and ensure customer loyalty and achieve NPS targets.
  • Provide insights and in-depth research analysis to stakeholder group to capitalize on or rectify themes
  • Manage BU NPS surveys, monitor daily alerts and provide monthly performance reports to stakeholders
  • Ongoing monitoring of competitor and market trends to drive innovation and continual improvement.

Customer Experience

  • Proactively lead the identification of customer experience enhancements and process simplification to deliver seamless, improved customer experiences.
  • Engage key stakeholders on complaint trends to drive process changes and a culture of continuous improvements.
  • Support on monthly key metrics report to Customer Advocacy team, ad-hoc reports, as assigned.
  • Follow-up with Complaint Handling team and relevant business to track the status and completion timeline of any opportunity improvements identified.

Job Requirements

  • 3+ years in customer experience or related discipline.
  • Ability to effectively collaborate with own team, internal stakeholders, suppliers and key stakeholders to deliver the task outcomes
  • Strong communication skills in English and Vietnamese
  • Creativity, initiative and drive: an advocate for innovative thinking, cultural development, with a results mindset
  • Ability to think independently, analytically and logically
  • Ability to adapt to change in a fast-paced environment.

Be a part of UOB Family

UOB is an equal opportunity employer. UOB does not discriminate on the basis of a candidate's age, race, gender, color, religion, sexual orientation, physical or mental disability, or other non-merit factors. All employment decisions at UOB are based on business needs, job requirements and qualifications. If you require any assistance or accommodations to be made for the recruitment process, please inform us when you submit your online application.

Apply now and make a difference.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Eurowindow Multicomplex, 27 Đ. Trần Duy Hưng, Trung Hoà, Cầu Giấy, Hà Nội 100000

REERACOEN VIETNAM là một chi nhánh của Neo Career – Một công ty tư vấn tuyển dụng nhân sự hàng đầu tại Nhật Bản được điều hành bởi đội ngũ tư vấn tuyển dụng chuyên nghiệp. REERACOEN VIETNAM chúng tôi sẽ hỗ trợ các hoạt động tìm việc của các bạn dựa trên các kiến thức và kinh nghiệm trong lĩnh vực nhân sự mà chúng tôi có được trong hơn mười năm qua kể từ năm 2000.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party

Lịch sử thành lập

  • 2011: Công ty được thành lập

Mission

Chúng tôi không chỉ giải quyết những vấn đề của người tìm việc hay khách hàng làm việc cùng chúng tôi, mà còn quan tâm đến sự phát triển bền vững của xã hội và môi trường.

Những nghề phổ biến tại Reeracoen

Bạn làm việc tại Reeracoen? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Reeracoen

Reeracoen

Click để đánh giá