Mô tả công việc
- Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest's name at every opportunity.
- Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation.
- Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received.
- Cashes hotel guest's personal and travelers checks and assists with currency exchange Keeps abreas of all modifications to accounting policies and procedures
Quyền lợi được hưởng
• Accommodation provided.
• Duty Meal
• Offered uniform and laundry service for uniform.
• Service Charge
• Joined in the associate activities.
• Joined in the Hotel's training and development programs.
• Offered relocation, home leave allowance.
• Offered 12 vacation days/year.
• Comply with government Public Holidays.
Yêu cầu công việc
- Communicative Russian speaking
- Experience at the same position
- Passion in serving guests
- Friendly, Honest, Enthusiastic,
- Be able to work under pressure
- English fluently is a plus
Yêu cầu hồ sơ
Được thành lập từ năm 2014 với sứ mệnh tập trung xây dựng và phát triển thương hiệu và là cầu nối đưa các sản phẩm gạch ốp lát Ceramic, Porcelain cao cấp nhãn hiệu Catalan đến các bạn hàng tại các thị trường: TP. Hà Nội, TP. Hồ Chí Minh, Đà Nẵng, Hải Phòng, Thanh Hóa, Bắc Giang và các tỉnh miền đông, miền tây nam bộ.
Phương châm hoạt động “Niềm tin thương hiệu Việt”, Danco Group luôn xây dựng niềm tin dựa trên chính những sản phẩm chúng tôi đem đến cho “bạn hàng” trên toàn quốc. Từ đó đưa những sản phẩm mang thương hiệu Việt vào trong những ngôi nhà đang ở.
“Niềm tin” của khách hàng dành cho Danco Group là giá trị cốt lõi mà chúng tôi luôn luôn hướng tới. Để cùng nhau đứng vững, chinh phục những thành công phía trước.