Mô tả công việc
Admin tasks:
- Receive, direct and relay telephone, fax or email messages in appropriate manner;
- Maintain the general filing system and file all correspondence including hard copy and electronic filling system;
- Assist in the planning and preparation of meetings, conferences, events;
- Make preparations for meetings including creating, transcribing and distributing meeting agendas and minutes;
- Provide work-processing secretarial support;
- Type confidential documents;
- Receive and interact with incoming visitors;
- Set up accommodation and entertainment arrangements for company visitors;
- Maintain an adequate inventory of office supplies;
- Perform general clerical duties to include but not limited to: photocopying, faxing, mailing and filling;
- Review operating practices and implement improvements where necessary;
Legal tasks:
- Providing legal research or initial legal advice as instructed;
- Assisting Legal Manager with the follow-up and communication with the internal stakeholders of legal advices and assistance provided by Legal Department.
- Draft the first copy of legal documents;
- Submit application of legal documents/certificates to the concerned authorities and follow up their feedback;
- Report to Legal Manager all matters relating to legal task;
- Organize all legal documents in a confidential way.
Quyền lợi được hưởng
Social Insurance; Health and Unemployment Insurance
Premium Health insurance
Gifts birthdays, weddings, and more
Annual Health check
Other benefits (free parking; meals;...)
Yêu cầu công việc
The Admin & Legal Assistant must have proficient knowledge in the following areas:
- Office administration
- An understanding of relevant legislation, policies and procedures
The Admin & Legal Assistant must demonstrate the following skills:
- Good English communication skills (including verbal and written)
- Effective verbal and listening communications skills
- People/interpersonal skills
- Computer skills including the ability to operate computerized spreadsheet and word-processing programs at a highly proficient level.
- Organizational skills
Yêu cầu hồ sơ
- Address: 17-19-21 Lý Tự Trọng, P. Bến Nghé, Quận 1, Tp. HCM
- Tel: 028 38226 111 (Ext: 144- Ms Thảo)
INschool được ra đời từ ước mơ tạo nên một môi trường giáo dục thân thiện và hội nhập cho các em học sinh trên khắp đất nước Việt Nam. Ngôi trường sẽ nơi các em được trang bị hành trang để trở thành những công dân toàn cầu đích thực – một thế hệ mà các em biết rõ mình là ai, mình muốn gì, có thể làm chủ cuộc đời mình, đi bất cứ nơi đâu, làm bất cứ điều gì, sống ở bất cứ nơi nào trên thế giới này.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ BHXH, BHYT & BHTN theo luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 05/01/2023
Mission
Tầm nhìn: INschool không ngừng nỗ lực mang đến cho các em học sinh Việt Nam một môi trường học tập quốc tế với những trải nghiệm tuyệt vời.
Sứ mệnh: Với sứ mệnh “Vì một thế hệ công dân toàn cầu” – INschool luôn hướng đến một Hệ thống giáo dục mang đẳng cấp quốc tế, góp phần nuôi dưỡng thế hệ trẻ trở thành những công dân toàn cầu tự tin, năng động, dám nghĩ – dám làm. Một thế hệ mà các em biết rõ mình là ai, mình muốn gì, có thể làm chủ cuộc đời của chính mình, đi bất cứ nơi đâu, làm bất cứ điều gì và sống ở bất cứ nơi nào trên thế giới này.