Việc làm Lusine

Cập nhật 02/11/2024 16:09
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Lusine Company Limited
C&B Executive
Lusine
40 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Côn Đảo - Bà Rịa - Vũng Tàu

Mô tả công việc

  • To oversee the management of all matters of labor contract, salary, insurance, and benefits
  • Daily/ weekly/ monthly check and control days off per month, day off in lieu, compensation leave, annual leave.
  • Be responsible for monthly payroll including checking and summarizing attendance record, overtime record, sending monthly payslip to employees.
  • Ensure accurate monthly SMUI, PIT contribution and on-time payment as regulated by Law.
  • To register all labor, insurance policy (social insurance, accident insurance ...) for all staff of the Hotel.
  • Ensures that reporting functions are up-to-date and in compliance with government regulations.
  • Follow up labor contract/ annex expiry and proceed contract renewal.
  • To coordinate with Human Resources Officer to keep track of issuing uniforms, name tags, health insurance cards... Reclaim them when employees leave jobs.
  • Ensure accurate on-boarding and termination process including documentation preparation, communication to related department, exit interview and onboard/off-board checklist.
  • Ensure accurate and up-to-date employee data base as well as completion of employee’s personal profile.
  • To settle other non-cash benefits and cash benefits for the employees.
  • To coordinate with the Trade Union in organizing activities for employees.
  • Make and control budget of in charged tasks. To assist in ensuring that the departmental operational budget is strictly adhered to and that all expenses are strictly controlled.
  • Complete necessary documents to apply for work permit, visa, residence card for expats and their families once working at the company.
  • Usually update, prepare daily, monthly, quarterly, yearly report related to in charged tasks.
  • To check and classify documents, proposal... and submit to General Manager for approval
  • To be responsible for officer who be in charge of human resources administration in case of their absence.
  • Participate to supervise staff house and employee areas.
  • Participate to organize and conduct employee activities.

Quyền lợi được hưởng

1. Salary and Allowances/Lương và các chế độ khác


Full Salary & monthly Service Charge in probation period./100% Lương và tiền dịch vụ trong thời gian thử việc
Monthly meal allowance./Phụ cấp tiền ăn hàng tháng
Support to relocation allowance by ranks./Hỗ trợ chi phí nhận việc.
Home Visit allowance/Phụ cấp về thăm nhà.
2. Insurance policy/Chính sách bảo hiểm

Insurance according to the provisions of Labour law/Được đóng bảo hiểm dựa theo quy định của luật lao động.
24/7 accident insurance/Bảo hiểm tai nạn 24/7

Yêu cầu công việc

  • Bachelor's degree or Diploma in Human Resources or Business Administration
  • Minimum 1 years of experience in similar position.
  • Fair English communication skill.
  • Good knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint. Knowledge of CADENA system is a plus.
  • Good communication and customer contact skills.
  • Fairness and objectivity.
  • Interact professionally and maintain effective working relationships with management, vendors and co-workers. Tactful, friendly but firm manner.
  • Ability to maintain confidentiality of sensitive materials and information
  • Well-presented and professionally groomed at all times.
  • Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations.

Yêu cầu hồ sơ

Vui lòng gửi Cv cho Bộ phận Tuyển dụng của chúng tôi bằng các cách sau :

Số điện thoại : 0254.3837.888

Nộp hồ sơ trực tiếp tại trang chủ Khách sạn của The Secret Côn Đảo trên Website Hoteljob.vn.

Lưu ý: Bộ phận Tuyển dụng sẽ chỉ liên hệ với các ứng viên được chọn.

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 3, Tòa nhà An Phú Plaza, 117-119 đường Lý Chính Thắng, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

Lusine Concepts ra đời từ mong muốn và niềm đam mê làm nên những điều tuyệt vời trong lĩnh vực F&B bằng cách phát triển và mang đến những trải nghiệm ẩm thực độc đáo. L Concepts hiện đang sở hữu và vận hành một bộ sưu tập các khái niệm phong cách sống, thương hiệu nhà hàng và nhượng quyền thương mại hàng đầu bao gồm L'Usine, 'NAMO và Sizzlin' Steak. Được thúc đẩy bởi tầm nhìn trở thành công ty dẫn đầu trong phân khúc ăn uống bình dân cao cấp, L Concepts tiếp tục tập trung vào sự đổi mới và hoạt động xuất sắc như một phần trong chiến lược tăng trưởng đầy tham vọng của mình.

Những nghề phổ biến tại Lusine

Bạn làm việc tại Lusine? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Lusine

Lusine

Click để đánh giá