Mô tả công việc
To manage the daily operations of the department ensuring that the department runs effectively and efficiently at all times whilst providing quality customer service.
To ensure all guests receive the most updated information, answer all queries and resolve problems arising from guest requests and service is provided in a timely manner.
Ensure communication between Concierge and Bell Desk staff and other departments of the Hotel is timely, accurate and professional at all times.
Develop good working relationships with external suppliers to ensure guests receive quality goods and services that meet the hotel’s standards.
Provide training to new team members.
Ensure on-going development of Concierge colleagues by ensuring performance reviews are conducted as per Hotel’s procedure.
Maintain a high level of skilled staff through training as per Hotel’s requirements.
Recognize and establish a good rapport with VIP’s and regular guests.
Ensure the professional presentation of the department and hotel lobby.
Ensure the effective resolution of any issues raised by clients or individual guests.
Maintain current product knowledge of events, concerts and on going activities ion the Strip.
Through leadership and supervision encourage behaviors that promote health and safety responsibility, accountability and awareness.
Adhere to all Company policies and procedures.
Report accidents, injuries, unsafe work conditions and / or security issues to supervisors.
Perform ad-hoc job duties as assigned by the Chef Concierge or Hotel Management.
Listen to comments, criticisms, and feedback from guests, employees and other managers to gain an understanding of strength and opportunity to improve personal/property performance.
Ensure compliance with company standards, policies, and guidelines, local government regulations.
Quyền lợi được hưởng
- Housing and transportation allowances for those holding a household registration in Phu Quoc;
- A vacation allowance for sailors who work in Phu Quoc;
- Bao Viet health insurance for individuals and families;
- Provided with 3-star standard rooms;
- Provided with 3 meals a day;
- Fitness room for sailors
Yêu cầu công việc
Minimum 2 years of experience in the field of 5-star hotels
· Positive attitude and good communication skills
· Commitment to delivering a high level of customer service
· Excellent grooming standards
· Flexibility to respond to a variety of different work situations
· Ability to work on your own and as part of a team
· Knowledge of the local area
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
Công ty có tên giao dịch tiếng Anh là Saigon Binh Chau Corporation (SBC) là đơn vị chủ quản các dự án phức hợp du lịch nghỉ dưỡng tại Bà Rịa Vũng Tàu, bao gồm:
Minera Hot Springs Binh Chau: Dự án Thế Giới Khoáng Nóng đầu tiên của Đông Nam Á tại Bình Châu, Xuyên Mộc. Dự án gồm hai khu vực là Minera Springs (Thế Giới Khoáng Nóng) và Minera Forest (Công Viên Rừng). * Binh Chau Hot Spring Resort: Dự án Khu Nghỉ Dưỡng Khoáng Nóng với hơn 150 phòng khách sạn và villa tại Bình Châu, Xuyên Mộc.
Beach Resort: Dự án Khu Nghỉ Dưỡng Biển với hơn 200 phòng khách sạn và villa tại Hồ Cóc, Xuyên Mộc. Các dự án quy tụ sự tham gia phát triển của những các nhà đầu tư chiến lược đến từ thương hiệu Pullman Saigon, Novotel Saigon, Liberty Groups; kết hợp Khách du lịch trong nước lẫn quốc tế có cơ hội trải nghiệm dịch vụ thư giãn và sức khỏe vô cùng mới mẻ khi các dự án vận hành từ đầu năm 2020: Gần 50 loại hình spa thư giãn, trị liệu, ngâm tắm bằng nước khoáng thiên nhiên, làm đẹp và vui chơi giải trí.