Mô tả công việc
Key responsibilities (50%):
• Purchase equipment's production machines, raw materials, packaging, cullet, production supporting goods, consumable, spare part, transportation, import/export, warehouse, Indirect services, Capex, and other technical services consistent with the correct quality, best obtainable price, and on-time delivery, included to search the new contractors on given supporting to related Department
• Develops sufficient and reliable sources for all present and future needs and eliminate sole source procurement which will cause the company to be totally dependent upon any once supplier/vendor (report)
• Search for new materials, design, and processes which could benefit the company and to relay new information to the appropriate department for consideration
• Work with all departments and support their needs as required (daily)
• Maintain satisfactory and mutually beneficial relationship with supplier by conducting business in an ethical and fair manner to create and preserve a favourable company image (daily)
• Evaluate supplier performance through audit & KPI, and recommend potential supplier rating in accordance with Purchasing Quality System procedure (yearly reports)
• Implement and complies with Company's Purchasing Quality System Procedure (daily)
• Co-operate with functional team to plan for annual capital & expense budget that is align with business plan. Control capital purchase expenditures to assure adherence of approved budget. Analyse and evaluate purchasing spending & market trends to identify new sourcing initiatives and cost saving opportunities
Key responsibilities (50%):
• Ensure having alternatives source at least 2 suppliers in category. Monthly review supplier portfolio to make sure we can gain cost saving target, having contingency plan.
• Other duties as instructed by management.
Yêu cầu công việc
• At least 3 years in a managerial role in manufacturing or supply chain operations in multinational companies
• Deep understanding of integrated logistic philosophies and requirements
• Has experience in ERP/SAP system and cost control
• Has experience in Indirect service, Capex, Construction, transportation, import/export, spar pare & consumable, warehouse is an advantage
• Familiarity with glass manufacturing process is an advantage
Quyền lợi được hưởng
Công ty trang bị thẻ bảo hiểm sức khỏe cho nhân viên
Đào tạo
Công ty tổ chức các khóa training kỹ năng
Máy tính xách tay
Công ty trang bị laptop
Xem thêm
Được thành lập từ năm 1991 cho đến nay, NANOCO GROUP tự tin có thể đáp ứng tốt mọi nhu cầu của Quý khách hàng về ngành hàng thiết bị điện, đèn chiếu sáng, điện gia dụng. Trải qua nhiều thử thách và liên tục gặt hái các thành công to lớn trong nhiều năm liền, Công ty đã để lại dấu ấn khó phai trong trái tim của toàn thể cán bộ công nhân viên - đại gia đình Nanoco, đồng thời có thể tự hào và khẳng định vị thế là nhà phân phối Thiết bị điện, đèn chiếu sáng, điện gia dụng hiện đại hàng đầu tại Việt Nam.
Mạng lưới hoạt động kinh doanh
Mạng lưới hoạt động của Công ty rộng khắp cả nước, trải dài từ Bắc vào Nam. Hoạt động ở tất cả Quận, Huyện, Tỉnh và Thành phố trong cả nước.
Lĩnh vực hoạt động
- Sản xuất, kinh doanh, phân phối thiết bị điện, đèn chiếu sáng, điện gia dụng, nội thất cao cấp
- Vận tải hàng hóa bằng đường bộ
- Kho bãi và lưu giữ hàng hóa
- Và các lĩnh vực hoạt động khác.
Review NANOCO GROUP
Cty chỉ phù hợp cho người trình độ thấp, làm lâu năm đươc đề cử lên từ từ (RV)
Lãnh đạo công ty còn non trẻ, thiếu kinh nghiệm thực tế, không chịu nhìn nhận thực tế. (rw)