Việc làm Nha khoa Việt Mỹ

Cập nhật 15/10/2024 14:42
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Nha khoa Việt Mỹ
Customer Services Executive (09 Months Temp - 3Rd Party Contract)
Nha khoa Việt Mỹ
40 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 10/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tầng 3 Tòa nhà President Place, 93 Nguyễn Du, Phường Bến Nghé, Quận 1, HCM

Mô tả công việc

1/ E-warranty activities:
Keep tracking of E-warranty daily activities and provide support escalation from Call Center/ASC/related Depts.
Coordinate with Team Leader and QA to keep tracking of daily Call Center - CC activities to be aligned with current procedures and company's policies.
Escalate to higher levels/related Depts to get advice in special cases to ensure the operation smoothly.
Extend warranty period to support complaint handling (long repair time, ...)
Find out risk potentials, escalate proposals to limit risks. Work closely with IT team to fix errors. Enhance system related to EW.
Contribution to build/ revise the E-warranty processes, train CC agents for revised EW processes.
2/ Sales team support related to E-Warranty:
Extend Dealer stock period/ EW activation period following to each dealer scheme & ad hoc cases with DM approved to ensure Dealers can sell out confidently, increase bonding between Sales team & Dealers.
3/ My Sony Project/ Loyalty Program/ MKT campaign related to E-Warranty:
Manage product master & warranty period to build up auto activation & working/registering with Insurance Co. for each campaign.
Activate & extend warranty time for campaigns requirements.
Work closely with MKT team to solve warranty issues.
Monthly check & support Service Operation Control team to ensure accurate financial posting.
4/ Service - Marketing Activities:
Cooperate with relating teams to prepare and issue licenses to service partners/ DOITs for service marketing activities.
Monitor & support related activities to ensure good results (organize trainings, visiting authorized service centers - ASCs, coaching ASCs to align with guideline...)
Daily follow up & flexibly support online orders successfully.
5/Customer Retention Administration:
Handle documents related to Extended Warranty
Handle other jobs when necessary.

Yêu cầu công việc

Bachelor's degree
At least 1 year at customer service field
English in Communication level.
Good in Microsoft Excel and logical thinking.

Quyền lợi được hưởng

Máy tính xách tay
Will be shared
Điện thoại
Will be shared
Xe đưa đón
Will be shared
Xem thêm
Khu vực
Báo cáo

Nha khoa Việt Mỹ
Nha khoa Việt Mỹ Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 1288 Huỳnh Tấn Phát, P. Phú Mỹ, Quận 7, TP. Hồ Chí Minh

Công ty Nha khoa Việt Mỹ được thành lập và hoạt động từ 12/2004 đến nay trong lĩnh vực dịch vụ chuyên khoa Răng - Hàm - Mặt thẩm mỹ và chăm sóc sắc đẹp. với quy mô bao gồm :

1. Trụ sở chính

2. Tổng cộng 20 chi nhánh trải khắp các tỉnh Miền Tây Nam Bộ và Miền Trung Tây Nguyên

3. Đội ngũ nhân viên phục vụ chuyên nghiệp 

4. Đội ngũ bác sĩ tận tâm, giàu kinh nghiệm  

5. Trang thiết bị hiện đại, công nghệ tiên tiến 

6. Có phòng Lab chuyên sản xuất răng sứ tại chỗ 

Những nghề phổ biến tại Nha khoa Việt Mỹ

Bạn làm việc tại Nha khoa Việt Mỹ? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nha khoa Việt Mỹ

Nha khoa Việt Mỹ

Click để đánh giá