Việc làm Renaissance Riverside

Cập nhật 23/12/2024 15:12
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Renaissance Riverside Hotel Saigon
Customer Service Manager
Renaissance Riverside
92 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Key Accountabilities

Performance Monitoring (10%)

  • Develop daily, weekly and monthly reports on team’s productivity & KPI. Monitor & propose to the Deputy Head to adjust KPI if needed to support the business strategy.
  • Manage technical projects aimed at improving performance of the team such as: FM Cluster, Partial Delivery, Zalo OA,...

Seller support (70%)

Internal

  • Set specific customer service standards
  • Ensure customer service is timely and accurate on a daily basis (through collaborating with the internal QA team in developing & monitoring QA criterias & reports.)
  • Provide customer feedback to the appropriate internal teams, like operations, commercial & product team
  • Collaborate with internal teams (ex: Operations, Product, Commercial team…) to proactively find both short & long term solutions to handle customers’ issues. 
  • Contribute to and improve Ninja Van's overall processes to enhance Customer Service and Satisfaction
  • Establish best practice throughout Contact Reason analysis to feedback with other stakeholders.

External (Seller/Buyer):

  • Follow up with customers to identify areas of improvement (though seller visit or reporting/surveys)
  • Contribute to improving customer support by actively responding to queries and handling complaints


Team Management (20%)

  • Recruit, train and support team on daily operation 
  • Manage team and evaluate performance
  • Establish best practices through the entire technical support process


Key Requirements

  • Bachelor Degree & above
  • Proven work experience as a CE/ CR/ AM  Manager
  • Candidates in the Logistics, Express, and E-commerce industries are given preference
  • Customer Facing skill
  • Hands on experience with help desk and remote control software
  • Solid technical background with an ability to give instructions to a non-technical audience
  • Customer-service oriented with a problem-solving attitude
  • Excellent written and verbal communications skills
  • Team management skills
  • Customer-service oriented with a problem-solving attitude
  • Communication in English


Khu vực
Báo cáo

Renaissance Riverside Hotel Saigon
Renaissance Riverside Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
8-15 Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP.HCM

Khách sạn Renaissance Riverside Sài Gòn là khách sạn 5 sao sang trọng tại Thành phố Hồ Chí Minh được quản lý bởi Marriott International Inc., công ty lưu trú hàng đầu thế giới trong ngành khách sạn với 30 thương hiệu và hơn 7.000 khách sạn, khu nghỉ dưỡng trên 131 quốc gia và vùng lãnh thổ trên khắp thế giới. thế giới. 

Những ứng viên thành công và phù hợp sẽ gia nhập vào một công ty cam kết mang lại cơ hội phát triển và chế độ đãi ngộ tốt nhất cho các cộng sự của mình. Điều này được thể hiện rõ qua 5 ngày làm việc mỗi tuần của chúng tôi cùng với các đặc quyền và lợi ích khác được cung cấp tại Khách sạn Renaissance Riverside Sài Gòn.

Những nghề phổ biến tại Renaissance Riverside

Bạn làm việc tại Renaissance Riverside? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Renaissance Riverside

Renaissance Riverside

Click để đánh giá