In the Platform Support role, you will represent SPX in interactions with key clients to ensure mutual objectives are met. You will coordinate and manage projects or initiatives involving the clients, and internal teams, interpret performance data, and oversee key performance indicators (KPIs). Your responsibilities include project coordination, resolving client-related issues, and collaborating with internal teams to enhance the customer experience. Additionally, you will be responsible for maintaining SOPs and managing operation-related tasks.
- Client Representation and Coordination:
- Act as the primary liaison between SPX and key clients to ensure alignment on objectives.
- Coordinate and oversee projects or initiatives with key clients/internal teams, ensuring adherence to scope and timelines.
- Review and maintain SOPs related to key clients to ensure operational consistency and efficiency.
- Coordinate with internal teams to ensure optimal performance on BAU days and campaign days, covering aspects such as goods handover, headcounts, working schedules, space allocation, and more.
- Address and resolve issues affecting key clients to enhance customer experience.
- Collaborate with internal teams to identify, analyze, and resolve problems
- Manage internal issues related to operations.
- Data Analysis and Performance Monitoring:
- Ability to interpret data, reports, and dashboards to provide actionable insights.
- Monitor and track KPIs through established systems.
- Conduct daily performance monitoring to ensure targets are met.
- Additional Responsibilities:
- Perform other tasks as assigned by the team lead to support overall team objectives and operations.
- Working time: Monday - Saturday
- Bachelor’s degree in Business Administration, Project Management, or a related field.
- Proven experience in project coordination or management, with client-facing responsibilities preferred.
- Strong analytical skills with the ability to interpret data and generate insights.
- Excellent problem-solving abilities with a proactive approach to issue resolution.
- Effective communication and interpersonal skills for collaboration with internal teams and clients.
- Experience with SOPs and warehouse operations is a plus.
- Strong stakeholder management skills.
- English to effectively collaborate with stakeholders across regions.
RGF là viết tắt của RECRUIT GLOBAL FAMILY, thương hiệu toàn cầu của công ty dịch vụ thông tin và tuyển dụng lớn nhất Nhật Bản, Recruit Holdings Co., Ltd.
Chúng tôi tạo ra thương hiệu này từ cam kết thực hiện thách thức mới nhằm tận dụng hơn 50 năm kinh nghiệm trong ngành và mạng lưới kinh doanh của Recruit Group tại Nhật Bản, nhằm mang đến những cơ hội mới cho khách hàng của chúng tôi trên toàn khu vực.
RGF HR AGENT phụ trách đơn vị kinh doanh của RGF trong các dịch vụ tuyển dụng nói chung. Chúng tôi cung cấp các dịch vụ nhân sự tổng thể cho khách hàng ở mọi giai đoạn bố trí nhân viên, chẳng hạn như đánh giá, trả lương và đào tạo nhân viên. Đồng thời, chúng tôi hỗ trợ người tìm việc bằng nhiều cách khác nhau để tìm được công việc phù hợp theo sở thích và kinh nghiệm cá nhân của họ. Bên cạnh các dịch vụ hỗ trợ tuyển dụng nhân viên toàn thời gian, chúng tôi còn cung cấp một loạt các dịch vụ hỗ trợ cho RPO (Gia công quy trình tuyển dụng) và nhu cầu tuyển dụng tạm thời/theo hợp đồng.
Vị thế của công ty chúng tôi là công ty nắm giữ thị phần số 1 Nhật Bản trong lĩnh vực nhân sự, nhân sự tạm thời và quảng cáo việc làm giúp chúng tôi có thể cung cấp các dịch vụ quản lý nguồn nhân lực tổng thể chất lượng cao không chỉ ở Nhật Bản mà trên toàn khu vực.
RECRUIT = RGF sẽ tiếp tục vượt qua thử thách để trở thành công ty tuyển dụng số 1 ở Châu Á, vượt ra ngoài biên giới quốc gia.