Công Ty CP Seven System Viet Nam

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Bán lẻ / Bán sỉ
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công Ty CP Seven System Viet Nam

Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Tài chính - Kế toán
Hành chính
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Công Ty CP Seven System Viet Nam

Cập nhật 23/02/2025 13:09
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Seven System Viet Nam JSC (7-Eleven)
F&B Quality Controller
Công Ty CP Seven System Viet Nam
32 việc làm 15 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Lotte Mall West Lake Hanoi is seeking for a Sales Management Assistant to be responsible for operation supervision and sales management of F&B field in Lotte Mall with around 50+ F&B brands.


Responsibilities

1. Food Quality Control

- Inspect, evaluate and monitor compliance with food safety, food quality, and service quality at the F&B brands of Shopping Mall

- Coordinate with F&B brands to find the cause of non-compliance and the solutions; Monitor corrective and preventive actions of the brands

- Ensure maintenance of raw material standards, inspection numbers, and legal documents at the F&B brands

- Handle arising issues regarding raw materials/food safety/insects/chemicals/inspection teams at the restaurants

- Make reports and perform other tasks as assigned


2. Floor Operation

- Daily checking floor, common area operation to Identify defects, hygiene & security issues and coordinate with internal departments to solve them promptly

- Daily checking tenant operation (FOH, BOH, staff) to ensure every tenant follows Mall rules and regulations

- Discuss with the operation team to come up with a suitable process for F&B tenants: import & export foods, dispose of trash, delivery activities…

- Implement the Shopping Mall promotions from SP team to TOS tenants, follow up and supervise the deployment of tenants

- Quickly and effectively coordinating work related to infrastructure or design between tenants and the internal department

- Co-operate with tenants and internal departments (Customer Service, Sales Planning, Sub-contractors) to resolve arising issues quickly and effectively through continuous communication with customers and tenants


Qualifications

- Bachelor degree in Business Administration, Marketing and related major

- At least 1 year of experience in the relevant position in F&B Quality Control, Restaurant Management, F&B Operation, Retail, Shopping Mall

- Have knowledge in food safety and hygiene

- Good verbal and written communication in English and Vietnamese

- Hard-working, have good team-work and communication skills

- Can work under high pressure and self-motivation

- Must be available to work in shift, 5 days/weeks (Shift 1: 8:30 - 5:30; Shift 2: 14:00 - 22:00)


Benefits

- Competitive salary package, open for negotiation: Salary, allowance, 13th month bonus salary, gift, annual salary review

- Training & development: Personal development course, professional training course, solf skill training course...

- 15 paid-leave annually; Social, Health, Unemployment insurance

- Health care scheme: PVI Health insurance; Annual health check

- Caring & Sharing: Birthday, Wedding, Child birth, Funeral, Full Moon, Women Day, Lunar New Year, Children Day...

- Lunch/Dinner at canteen; Free motorbike parking; Perdiem for Business Trip; Team building Activities


Apply via LinkedIn or send your resume: [email protected]

Khu vực
Báo cáo

Seven System Viet Nam JSC (7-Eleven)
Công Ty CP Seven System Viet Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

SEVEN SYSTEM Việt Nam 7-Eleven là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế với hơn 62.000 cửa hàng với Việt Nam là thị trường thứ 19. Được thành lập vào năm 1927 bởi 7-Eleven Inc., cửa hàng đầu tiên được mở tại Dallas, Texas. Từ năm 2004, 7-Eleven Inc. là công ty con thuộc sở hữu hoàn toàn của Seven Eleven Nhật Bản, sau đó được nắm giữ bởi Seven & I Holdings, cả hai đều có trụ sở tại Toyko, Nhật Bản. Seven System Viet Nam (7-Eleven Việt Nam) là Đơn vị nhượng quyền chính của hệ thống cửa hàng tiện lợi 7-Eleven tại Việt Nam. SSV khai trương cửa hàng 7-Eleven đầu tiên vào ngày 15 tháng 6 năm 2017 tại tòa nhà Trung tâm Thương mại Sài Gòn, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng chế độ BHYT, BHXH của Nhà nước

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty

Lịch sử thành lập

  • Ngày hoạt động: 06/07/2015

Mission

7-Eleven là chuỗi cửa hàng tiện lợi hàng đầu thế giới. Trong lịch sử phát triển của mình, 7-Eleven luôn đề cao yếu tố con người và xác định đó là nền tảng cho sự phát triển bền vững. Chúng tôi không ngừng nỗ lực xây dựng môi trường làm việc cởi mở, sáng tạo, truyền cảm hứng cho nhân viên phát triển kỹ năng và tự hoàn thiện nâng cao năng lực bản thân.

Những nghề phổ biến tại Công Ty CP Seven System Viet Nam

Bạn làm việc tại Công Ty CP Seven System Viet Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty CP Seven System Viet Nam

Công Ty CP Seven System Viet Nam

Click để đánh giá