SYBSY Ltd. ★ 2.3

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Dệt may / Da giày / Thời trang
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại SYBSY Ltd.

Marketing/ Truyền thông
Buôn bán/ Kinh doanh
Nghệ thuật - Thiết kế
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án
Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Công nghệ thông tin
Giáo dục
Nghiên cứu và Khoa học

Việc làm SYBSY Ltd.

Cập nhật 21/12/2024 19:08
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
SYBSY Ltd.
Vinpearl Luxury Nha Trang - Hotel Ambassador
SYBSY Ltd. 2.3★
3 đánh giá 128 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 23/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hon Tre island, Vinh Nguyen, Nha Trang

Mô tả công việc

1. Preparations for serving VIP Guests.

  • Prepare, store and clean tools and equipment according to the job requirements;
  • Set up banquets, equipment, tools and instruments, as well as to tend to other meeting-related requests from the VIP Guests, in accordance with the processes and service standards;
  • Serve VIP guests during meetings, banquets... by the standards of service excellence;
  • Keep meeting rooms and areas under management of the department clean and tidy when there are no events taking place;
  • Check and ensure all equipment is fully functional and all amenities are at sufficient quantity, of good quality and are ready to serve the Guests;
  • Deliver the most excellent services to the Guests with exemplary attitudes, quality and speed;
  • Receive requests from the Guests and report back to Restaurant Managers.

2. Take care of VIP Guests.

  • Assist in reception and collaborate in processing guest requests such as changing rooms, generating key cards, receiving visitors, reserve meeting rooms, serving at banquets and providing room service, as well as guiding them in sightseeing.
  • Collaborate with others to process requests from VIP Guests before, during and after their stay via phone or through other points of contact.

3. Shared tasks of the department.

  • Ensure compliance with VinGroup's general service standards and the specific standards of the property. Propose solutions for improving disadvantages. Always serve the Guests by the standards of service excellence while maintaining consistency with the prescribed processes and regulations.
  • Take on duties within specified areas as required by your responsibilities and the job position. Collaborate with other related departments for work coordination.
  • Host or participate in meetings on daily operations.
  • Perform tasks assigned by the upper management regarding collaboration with other departments to deliver the best service quality.
  • 4. Other tasks
  • Perform other duties as directed by the upper management.
  • Always strictly follow the general regulations of the system.

4. System administration and internal operations:

  • Implement approved action plans and conduct reports as required.
  • Implement training plans to enhance skills and learn about the standards, regulations and processes deployed by the department.
  • Comply with the of Regulations & Charters, Standards of Services and Brand of the Company, along with the Processes and Guidelines at work.
  • Be aware in detecting and promptly report risks at work and propose solutions to the upper management.

Yêu cầu công việc

  • Always comply with the rules, regulations and charters of Vingroup.
  • Prove your competency, swiftness and determination in work. Perform tasks with high responsibility, proactivity, without avoiding duties or relying on others.
  • Handle work swiftly and efficiently with a high spirit of service. Quickly, conclusively and satisfactorily solve problems troubling your colleagues, partners and guests.
  • Unbiasedly and sternly tackle behaviors that are not in line with the culture and violate the regulations of Vingroup.
  • Good communicate in English
  • Perfered candiates with ability to comunicate in Korean/ Russian/Chinese

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary & benefits
  • Promotion opportunities
  • Accommodation or housing allowance
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
18bis/22 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường Đa Kao, Quận 1 , TP. HCM

SYBSY là công ty thời trang thành lập năm 2015 bởi NTK Hòa Nguyễn, với 4 thương hiệu thời trang thuộc phân khúc luxury brand Việt Nam là SHEBYHOANGUYEN, SOYOUNG, HITR, MACHÉRIE.

SYBSY - “SENSE YOUR BEAUTY - SENSE YOU” là một tập thể độc đáo bao gồm các nhân tố sáng tạo và đổi mới được thúc đẩy bởi niềm đam mê tạo ra cảm xúc và giá trị với thế giới chúng ta đang sống.

SYBSY sẽ là một môi trường lý tưởng cho những người đam mê thời trang, khát khao sự sáng tạo và cực kỳ yêu nghệ thuật. Nhưng hơn hết, đó là nơi chia sẻ niềm vui, nỗi buồn...lấy đi nước mắt của bạn và cho bạn những tiếng cười


Review SYBSY Ltd.

2.3
3 review

13/09/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường oke nhưng không có quyền riêng tư

22/09/2024
Web Developer tại Hồ Chí Minh

Hay phải mang việc về nhà, chính sách khen thưởng ít (rw)

14/09/2024
Kỹ sư bảo trì tại Hồ Chí Minh

Môi trường oke, mọi người friendly, nhưng không có quyền riêng tư, không được tôn trọng thời gian riêng (rw)

Những nghề phổ biến tại SYBSY Ltd.

Bạn làm việc tại SYBSY Ltd.? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SYBSY Ltd.

SYBSY Ltd.

Click để đánh giá