Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
* Working Location:Nha Trang City
Job Summary and Mission
This job contributes to Starbucks success by assisting the store manager in executing store operations during scheduled shifts. This job deploys partners and delegates tasks so that partners can create and maintain the Starbucks Experience for our customers. The incumbent is responsible for modeling and acting in accordance with Starbucks guiding principles.
Summary of Key Responsibilities
Responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:
- Maintains a calm demeanor during periods of high volume or unusual events to keep store operating to standard.
- Anticipates customer and store needs by constantly evaluating environment and customers for cues.
- Assists with new partner training by positively reinforcing successful performance.
- Contributes to positive team environment and respectful coaching and feedback to partners on shift to ensure operational excellence and to improve partner performance.
- Delivers legendary customer service to all customers by acting with a customer comes first attitude and connecting with the customer. Discovers and responds to customer needs.
- Develops positive relationships with shift team by understanding and addressing individual motivation, needs and concerns.
- Executes store operations during scheduled shifts. Organizes opening and closing duties as assigned.
- Follows Starbucks operational policies and procedures.
- Follows up with baristas during the shift to ensure the delivery of legendary customer service for all customers.
- Maintains regular and consistent attendance and punctuality.
- Provides quality beverages for all customers by adhering to all recipe and presentation standards. Follows health, safety and sanitation guidelines for all products.
- Utilizes operational tools to achieve operational excellence during the shift.
Yêu Cầu Công Việc
Summary of Experience
- Customer service experience in a retail or restaurant environment
- 1 to 2 years experience with the smae position
Required Knowledge, Skills and Abilities
- Ability to direct the work of others
- Ability to learn quickly
- Effective oral communication skills
- Knowledge of the retail environment
- Strong interpersonal skills
- Ability to work as part of a team
- Ability to build relationships
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Thời gian thử việc: 90 ngày
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 48 tiếng 1 tuần
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn A.P. Moller-Maersk (tiếng Đan Mạch: A.P. Møller-Mærsk Gruppen) là một tập đoàn kinh doanh quốc tế do người Đan Mạch làm chủ, thường được biết dưới tên đơn giản Maersk. Maersk hoạt động trong nhiều lĩnh vực,chủ yếu là vận tải hàng hải (Maersk là nhà vận tải lớn thứ 2 thế giới),thăm dò và khai thác dầu khí ngoài khơi, kinh doanh bán lẻ hàng tiêu dùng.Maersk có trụ sở chính ở Copenhagen và các trụ sở chi nhánh ở trên 130 nước. Tập đoàn hiện có hơn 110.000 nhân viên trên toàn thế giới.Năm 2007 tập đoàn đứng thứ 138 trong danh sách 500 hãng kinh doanh có nhiều lợi nhuận nhất của Tạp chí Fortune.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2005
Missio
Trở thành tập đoàn kinh doanh quốc tế lớn mạnh
Review Maersk Việt Nam
Một trong những công ty có chế độ phúc lợi tốt nhất nhưng chậm thăng tiến
Phúc lợi tốt cho nhân viên nhưng lương thấp
Môi trường và đãi ngộ tốt, lương cao, Maersk là top đầu về lĩnh vực Logistic