Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Assessment and Determination of Abnormal Raw Materials: Participate in the assessment of abnormal raw materials and reach a determination conclusion.
- Communication of Customer Complaint Information: Follow up on handling product quality issues related to customers in the division, respond to overseas customer complaint emails, and communicate with clients.
- Feedback and Traceability of Quality Complaint Issues: Analyze and output complaint forms to the quality management department regarding quality issues from complaints, trace quality improvement plans, and ensure the implementation of improvement plans.
- Quality Control Process and Planning Development: Develop quality control processes for the governed modules and quality work planning.
- On-Site Inspection and Output of Quality Improvement Reports: Inspect the quality status of product production on-site, promptly communicate and improve any identified quality issues, and output improvement reports.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree or above
- From 2 years of quality management experience in manufacturing as a specialist
- Fluent in English (from Upper intermediate) & Chinese basic communication
- Familiarity with knowledge related to home products and quality management.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 28 - 35
- Lương: 27 Tr - 40 Tr VND
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI thuộc top 15 doanh nghiệp viễn thông phát triển nhanh nhất thế giới. Xếp thứ 28 trên top 150 nhà mạng có giá trị nhất thế giới, với giá trị thương hiệu đạt 5,8 tỷ USD, đứng số 1 tại Đông Nam Á và thứ 9 tại Châu Á. Chứng nhận “Best in Test” từ Công ty đo kiểm viễn thông hàng đầu thế giới Umlaut 2020. Giải Bạc sản phẩm viễn thông mới xuất sắc nhất của giải thưởng Kinh doanh quốc tế 2020 cho gói data siêu tốc ST15K. Nhà cung cấp dịch vụ của năm tại các thị trường đang phát triển năm 2009 và Nhà cung cấp dịch vụ data di động tốt nhất Việt Nam – 2019 (Frost & Sullivan). Giải bạc hạng mục "Dịch vụ khách hàng mới của năm“ trong hệ thống giải thưởng quốc tế Stevie Awards 2014 cho Dịch vụ tổng đài tiếng dân tộc.