Mô tả công việc
• Plan and execute all digital marketing, including SEO/SEM, marketing database, email marketing, social media and display advertising campaigns for both hotel and F&B outlets
• Manage, update and audit content of hotel website, OTAs and all online presence of Hotel Royal - Gallery
• Identify trends and insights, and optimize spend and performance based on the insights
• Brainstorm new and creative growth strategies
• Utilize strong analytical ability to evaluate end-to-end customer experience across multiple channels and customer touch points
• Collaborate with agencies, vendor partners digital team
• Evaluate emerging technologies. Provide recommendation and perspective for adoption where appropriate.
• Other tasks as assigned by Manager
Quyền lợi được hưởng
Opportunity to grow within your property
Competitive salary.
13th month salary.
Service charge during probation period.
Bonus on Public Holiday + Tet.
Staff Party.
Free parking and duty meal.
Other benefits will be shared in the interviewed.
Yêu cầu công việc
At least 1 year experience at the same position. Experience in Hospitality is an advantage.
Good appearance.
Fluent communication in English.
Yêu cầu hồ sơ
Address: 39 Dao Duy Tu, Cam Pho, Hoi An, Quang Nam
Tập đoàn Thanh Hằng với lịch sử hình thành và phát triển hơn 30 năm, hoạt động trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe và sắc đẹp với thương hiệu Thanh Hằng Beauty Medi, là nhà cung cấp dịch vụ làm đẹp hàng đầu tại Việt Nam.
Thanh Hằng Beauty Medi là nơi đầu tiên tại Việt Nam có các chuyên gia, bác sỹ giàu kinh nghiệm đến từ các cường quốc nổi tiếng trong lĩnh vực thẩm mỹ, làm đẹp như Mỹ, Hàn Quốc tư vấn, phục vụ và trị liệu trực tiếp cho Khách hàng.
Thanh Hằng Beauty Medi đã luôn là một người bạn đồng hành tin cậy góp phần gìn giữ nét thanh xuân, bảo vệ và tôn vinh vẻ đẹp của các chính khách, các doanh nhân, các ngôi sao hàng đầu và mỗi Khách hàng khác của Beauty Medi.