Mô tả công việc
Market positioning & Brand Management:
Brand management: Develop and execute brand campaigns aimed at enhancing brand equity and increasing awareness; ensure consistency across marketing channels and touchpoints, align messaging with business goals and monitor performance and competition for actionable insights.
Project Management: Serve as the key point of contact for assigned firm initiatives. Participate in discussions with leaders and stakeholders, collaborate with the wider team to develop marketing strategies, ensure achievement of agreed outcomes, and provide timely progress reports.
Regional Marketing Collaboration: Partner with regional and global teams on marketing campaigns, provide analytical support, and fulfill local reporting requests (e.g., Network Standards, Global Dashboard, Regional ad campaigns).
2. Event Management:
Plan and execute firmwide events, both in-person and virtual, including seminars, workshops, and conferences.
Manage event logistics, coordinate with vendors, and oversee budget management.
Work closely with cross-functional teams to ensure that events support and align with firmwide objectives.
3. Digital Marketing & Social Media:
Social Media Management (Facebook, LinkedIn, and YouTube): Run effective campaigns to communicate the firm's viewpoints externally and implement digital marketing activities to strengthen brand presence. Use data-driven insights to ensure consistent and relevant content delivery.
Website & Email Marketing: Utilise website and email marketing tools for data analysis to enhance user experience.
Digital Tools Application: Optimise and enhance the use of digital tools by incorporating the latest trends to strengthen digital marketing efforts.
Yêu cầu công việc
Educational Background: Business degree major in Business, Finance, Economics, Marketing, and other relevant degrees.
Skills and Experience:
3-5 years of experience in brand and event management, with additional experience in digital marketing, or social media being a plus.
Experience in B2B marketing or in a professional services environment, with experience in an Agency as an added advantage.
Good interpersonal, communication, coordination and follow-up skills. Proficient written and spoken English.
Highly organised, with strong project management skills. Creativity and design skills are a plus
Attributes:
A strong willingness to help and a bright open mindset/personality.Team player and a keen learner.
Proactive and results-driven mindset. Adaptability to a fast-paced and evolving work environment.
Strong organisational, multitasking and strategic thinking abilities.
Quyền lợi được hưởng
13th month salary and bonus
Đào tạo
Professional training international environment
Máy tính xách tay
Working Laptop
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Sado là một công ty thiết kế, sản xuất và kinh doanh các sản phẩm thời trang nam. Hiện tại Thương hiệu Thời trang 5S Fashion đang sở hữu cho mình:
- 110+ cửa hàng trên toàn quốc
- 02 văn phòng làm việc tại Thái Bình và Hà Nội
- 03 kho chứa hàng với tổng diện tích lên tới hơn 4000 m2
- 800 nhân sự
SỨ MỆNH:
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Sado tự hào sinh ra từ đất Việt mang trong mình sứ mệnh đưa những sản phẩm tận tâm đến khách hàng trên mọi miền Tổ quốc và toàn thế giới. Đội ngũ nhân sự 5S Fashion luôn nhiệt huyết, đam mê, thích ứng linh hoạt với mọi sự thay đổi, không ngừng học tập, đổi mới để cùng nhau hướng tới cộng đồng hạnh phúc, cuộc sống ngày càng tốt đẹp hơn.
TẦM NHÌN:
5S Fashion định hướng trở thành Tập đoàn thời trang hàng đầu Việt Nam, là một trong những môi trường làm việc tốt nhất, đội ngũ nhân sự có cuộc sống đủ đầy, hạnh phúc và cùng đóng góp nhiều hoạt động phúc lợi tới cộng đồng.
- Năm 2023: Trở thành thương hiệu thời trang nam số 1 tại Việt Nam
- Năm 2025: Trở thành Tập đoàn thời trang hàng đầu Việt Nam với 03 thương hiệu thời trang ở các phân khúc: Nam, nữ và trẻ em.
- Năm 2026: Niêm yết trên sàn giao dịch chứng khoán (IPO), đồng thời đưa thương hiệu đến các khách hàng trên toàn thế giới.
Tìm hiểu thêm 5S Fashion tại website: https://tuyendung.5sfashion.vn/