About Our Team!
The Client Service Team is the heart of Dialectica. Here, you'll find a supportive environment that encourages growth. High performers can expect accelerated career progression—becoming a Manager in 1.5 years and a Vice President in 5 years!
Role Overview
As an Associate in our Client Service Team, you will play a vital role in bridging the gap between our clients and industry experts. Your responsibilities will include:
- Reviewing client project briefs to understand their knowledge gaps, conduct high level industry and company research to identify the most relevant experts
- Utilizing phone, LinkedIn, and email outreach to connect with experts
- Critically screening experts for their suitability and relevance to address a client's needs with an emphasis on quality
This role offers an exciting opportunity to develop essential skills in:
- Sales and Negotiation: Engage with clients and experts alike
- Research and Analysis: Conduct high-level industry research
- Professional Communication: Hone your communication skills through direct experts interactions
At Dialectica, we don't believe in a "one size fits all" approach to hiring. We welcome candidates with different experiences and backgrounds. Here are some qualities that many of our successful applicants possess:
- Academic achievement gained in any undergraduate field
- Experience in extracurricular activities showcasing leadership
- A passion for the business world through studies or internships
- A growth mindset, viewing challenges as opportunities
- A client-focused attitude, dedicated to adding value
- Fresh Graduates or up to 2 years of work experience
- Proficiency in English is essential (additional languages like Japanese, Korean, or Mandarin are a huge plus!)
- Available to onboard in January 2025
- The opportunity to gain transferable skills including research, sales, negotiation, commercial awareness, professional communication, time and project management
- Learning and Development programs
- Be part of a creative, entrepreneurial and fast-paced, workplace guided by the values of transparency, diversity, quality, caring, teamwork, ownership, leadership, and constant improvement
- Competitive compensation schemes including a monthly performance bonus
- Private medical insurance and competitive savings plan
- Sponsored health and wellbeing and team bonding activities
- The opportunity to work and live in Athens, Montreal or Vancouver through our exchange program
- Work in a collaborative, and diverse hub in the heart of Ho Chi Minh City.
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Sado là một công ty thiết kế, sản xuất và kinh doanh các sản phẩm thời trang nam. Hiện tại Thương hiệu Thời trang 5S Fashion đang sở hữu cho mình:
- 110+ cửa hàng trên toàn quốc
- 02 văn phòng làm việc tại Thái Bình và Hà Nội
- 03 kho chứa hàng với tổng diện tích lên tới hơn 4000 m2
- 800 nhân sự
SỨ MỆNH:
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Sado tự hào sinh ra từ đất Việt mang trong mình sứ mệnh đưa những sản phẩm tận tâm đến khách hàng trên mọi miền Tổ quốc và toàn thế giới. Đội ngũ nhân sự 5S Fashion luôn nhiệt huyết, đam mê, thích ứng linh hoạt với mọi sự thay đổi, không ngừng học tập, đổi mới để cùng nhau hướng tới cộng đồng hạnh phúc, cuộc sống ngày càng tốt đẹp hơn.
TẦM NHÌN:
5S Fashion định hướng trở thành Tập đoàn thời trang hàng đầu Việt Nam, là một trong những môi trường làm việc tốt nhất, đội ngũ nhân sự có cuộc sống đủ đầy, hạnh phúc và cùng đóng góp nhiều hoạt động phúc lợi tới cộng đồng.
- Năm 2023: Trở thành thương hiệu thời trang nam số 1 tại Việt Nam
- Năm 2025: Trở thành Tập đoàn thời trang hàng đầu Việt Nam với 03 thương hiệu thời trang ở các phân khúc: Nam, nữ và trẻ em.
- Năm 2026: Niêm yết trên sàn giao dịch chứng khoán (IPO), đồng thời đưa thương hiệu đến các khách hàng trên toàn thế giới.
Tìm hiểu thêm 5S Fashion tại website: https://tuyendung.5sfashion.vn/