Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Responsibilities:
- Determine current staffing needs and produce forecasts of future talent needs;
- Execute talent acquisition strategies and hiring plans (job posting optimization, recruiting marketing channel development, job board procurement, digital and non-digital employment marketing, comprehensive recruitment campaign planning, job fairs, etc…);
- Manage full-cycle recruiting for vacant positions, provide recruitment counsel and guidance for hiring managers;
- Play a key role in Talent Acquisition activities including but not limited to Critical talent mapping, Success factor recruitment module, Employer branding, Recruitment project,…
- Lead team to support in employer branding initiatives;
- Recommend system improvements to current recruitment processes to ensure streamlined, cost effective, high quality services are provided to hiring managers;
- Work with hiring managers to develop job descriptions and announcements, post advertisements;
- Review online applications, evaluate qualifications of both internal and external candidates, conduct prescreen interviews to analyze candidate experience and fit, coordinate pre-employment tests as needed;
- Build and maintain candidate database of qualified professionals to rapidly respond to talent needs;
- Participate in interview, selection, and the offer process including negotiating offers with candidates;
- Complete reference check and background checks on selected candidates, as requested;
- Develop relationships with third party recruitment agencies and staffing firms. Manage the procurement with them and evaluate their performance based on KPIs set;
- Other relevant tasks as assigned by Line Manager.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENT
- Bachelor’s degree, or relevant equivalent experience plus a minimum of 3 years related experience, preferably in Retail, F&B environment
- Good interview and selection skills, communication and negotiation skills.
- Enthusiastic, creative, able to coordinate and work well in teams.
- Marketing mindset and ability to self-produce media publications
- Experience working on Recruitment Software.
- Time and stress management skills.
- Proficient in using office information technology.
- Demonstrated ability to be calm, creative, resilient, and solution oriented.
- Good organizational skills and strong attention to details.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác:
- Petro/Parking
- Travel fee
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 30 - 40
- Thời gian làm việc: Monday - Friday
- Đồng nghiệp: Dynamic, friendly
- Phúc lợi:
- Full benefit according to the law
- High salary
- Convenient and luxurious working environment
- Ngày nghỉ: Saturday, Sunday and Holiday
- Lương: Cạnh tranh
The Coca-Cola Company có trụ sở tại Atlanta, Georgia, được thành lập tại Wilmington, Delaware. Là một công ty đồ uống và là nhà sản xuất, bán lẻ, quảng bá các đồ uống và siro không cồn đa quốc gia của Hoa Kỳ. Công ty này được biết đến nhiều nhất với sản phẩm hàng đầu Coca - Cola, được dược sĩ John Stith Pemberton phát minh năm 1886 tại Columbus. Coca - Cola tạo ra các thương hiệu và nước giải khát được mọi người yêu thích và khơi gợi cảm hứng về cả thể chất lẫn tinh thần, đồng thời phát triển thương hiệu bền vững hướng đến một tương lai chung tốt đẹp hơn.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng BHXH, BHYT, BHTN, BH tai nạn 24 / 24.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm.
- Tham gia hoạt động ngoại khóa công ty
Lịch sử thành lập
- Coca Cola bắt đầu biết đến tại Việt Nam từ năm 1960, tuy nhiên phải 30 năm sau, năm 1994 mới bắt đầu chính thức kinh doanh.
- Trải qua gần 20 năm phát triển, Coca Cola Việt Nam đã trở thành một thương hiệu lớn tại Việt Nam.
- Ngày nay, Coca Cola được biết đến là công ty 100% vốn nước ngoài.
Mission
Sứ mệnh của Coca‑Cola là đổi mới thế giới và làm nên sự khác biệt: Coca‑Cola tạo ra các thương hiệu và nước giải khát được mọi người yêu thích và khơi gợi cảm hứng về cả thể chất lẫn tinh thần, đồng thời phát triển thương hiệu bền vững hướng đến một tương lai chung tốt đẹp hơn
Review Coca-Cola Việt Nam
dành cho ai trải nghiệm thì ok , nhưng để làm lâu dài thì suy nghĩ lại
Môi trường tốt, quan tâm phát triển nhân viên
Công ty ổn nhưng đôi lúc áp lực (RV)