Mô tả công việc
• To develop and maintain relationship with key and potential accounts
• Assist in drawing up the marketing plan annually with the Director of Sales and Marketing (including section on Corporate Accounts).
• Keeps a record on former, existing, potential clients and a profile of each of them.
• Organizes regular visits in accordance to a predetermined plan.
• Keep well informed about the operations, especially in key departments (Front Office, Housekeeping, F&B and Banquet)
• Closely observes matters pertaining to competition (sites, prices, services offered on a regular basis - quarterly or more often if need be).
• Promotes the hotel as often as possible through entertaining, conducting, site inspections and presentations of the hotel.
• Determines and recommends prospective customers by analyzing historical and other statistical information, participation in conducting customer interviews, and preparing customer call analysis reports.
• Provides before and after-sales service and in particular to ensure all guests complaints are taken seriously and discussed with the respective departments if necessary
• At all times to promote a positive image of the hotel in all forms of contact.
• To develop & foster close and positive rapport with the public, guests and clients
Quyền lợi được hưởng
- Salary: negotiable based on experiences.
- Revenue bonus, holidays, 13th month salary based on Company regulations and revenue.
- Participate in Company activities: professional development and training, team building activities, field trip...
- Work in a dynamic, professional environment.
Yêu cầu công việc
• Bachelor‘s degree in Business Administration, or related field (Master‘s degree preferred).
• 5 years of progressive experience in sales positions, with a minimum of 2 years in a leadership role (marketing background is prioritize)
• Strong communication skills and negotiation skills to pursue relationships effectively.
• Proficiency in procurement software and Microsoft Office Suite, with advanced Excel skills.
• Excellent analytical, communication, and organizational abilities.
• Experience within the hospitality industry or similar environments is a plus.
Yêu cầu hồ sơ
- All copies/scaned certifications
- Reference list
- Letter of recommendation (if any)
Asian Coast Development Limited (ACDL) là công ty phát triển quốc tế, chuyên về đầu tư và xây dựng các khu nghỉ dưỡng phức hợp. ACDL, thông qua công ty con là Công ty TNHH Dự án Hồ Tràm, là đơn vị phát triển Hồ Tràm Strip – cụm năm khu nghỉ dưỡng phức hợp xây dựng trên diện tích đất rộng hơn 400 hecta, nằm dọc bãi biển Hồ Tràm dài hơn hai kilomét.
Hồ Tràm Strip bao gồm:
The Grand Hồ Tràm Strip – khu nghỉ dưỡng phức hợp 1.100 phòng khách sạn năm sao
The Bluffs, sân golf chuẩn quốc tế do tay golf huyền thoại Greg Norman thiết kế
Khu nghỉ dưỡng phức hợp thứ hai do Pinnacle Entertainment Group điều hành
03 khu nghỉ dưỡng phức hợp năm sao khác
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
Lịch sử thành lập
- The Grand Ho Tram Strip thành lập vào năm 2016
Mission
- Với hơn 15 nhà hàng và quán bar, 5 hồ bơi, 2 Spa đạt giải thưởng, sân golf đẳng cấp hàng đầu Châu Á – The Bluffs Grand Hồ Tràm Strip – do Greg Norman thiết kế và cam kết sẽ làm hài lòng du khách từ khắp nơi trên thế giới, The Grand Hồ Tràm Strip đã nhanh chóng khẳng định mình là viên ngọc quý trên vương miện du lịch Việt Nam.
Review Công ty TNHH dự án Hồ Tràm
Môi trường tốt, sếp tốt, đồng nghiệp tốt (GL)
Môi trường làm việc cởi mở và thân thiện (GL)
Hiếm khi OT. OT được trả lương và nghỉ bù xứng đáng. (RV)