Company Description
Headquartered in Singapore, the Getz Group is a dynamic and forward-thinking technology solutions company that specializes in digitally transforming the Food and Beverage (F&B) industry. Our goal is to empower businesses with cutting-edge solutions, resulting in an impressive 50% increase in sales and a substantial 50% reduction in costs. Committed to excellence and unwavering customer satisfaction, Getz Group takes pride in delivering high-quality products and services tailored to meet the unique needs of our clients in Singapore
At Getz, we offer not only one of the highest salaries but also a suite of attractive benefits, ensuring that we attract and retain the best talent in Vietnam. Enjoy top-tier perks, attractive salary, traveling opportunities, and working with a highly capable team by choosing to join Getz today – where opportunities abound, and a world of possibilities await you!
Job Description
- Junior 1 - Order monitoring & Delivery compensation: https://docs.google.com/document/d/18hiDMrXETckegPdLx4cOgZvcLtAK6IXBtJrkHTcV4UQ
- Junior 2 - Response: https://docs.google.com/document/d/1s_dJzrn2Gbat0g1Npaf-dRnenLELb8AGcxD9AUhXdjI
Qualifications
- Junior 1: At least 1 year of experience in Customer Support/ Customer Service
- Junior 2: At least 3 years of experience in Customer Support/ Customer Service
- Fluent in written & spoken English
- Good teamwork skills
- Good customer support communication skills
- Good time management skills
- Possesses good interpersonal skills and a positive attitude
- Strong willingness to learn and adapt to new challenges
- Able to work effectively in a high-pressure working environment
What would you get?
- High competitive salary
- Salary review: up to 2 times/year
- Premium Healthcare Package for Staff and Family Members
- Diverse Holidays & Special Events Bonuses & incentives
- Family Financial Support - Education for up to 2 kids
- Lunch Allowance
- Professional Training and Development Budget
- Global Exposure and Travelling Opportunities
- Sponsored Trip to Singapore to broaden your horizon and training opportunities.
- Annual company-wide Overseas Rest & Relax Trip
- Bi-Annual Recognition: Salary Reviews and Appreciation
Working shift: 40 hours/week, off 2 days/week (no overnight shift)
For applying, sending your English CV to email: [email protected] with title: "Customer Support Junior 1 (Junior 2) - Your full name"
Khách sạn The Light là khách sạn 4 sao, được xây dựng và đi vào hoạt động từ tháng 11 năm 2016. Khách sạn có tất cả 90 phòng với toàn bộ thiết bị nhập khẩu mới nhất theo tiêu chuẩn Châu Âu. Khách sạn The Light tọa lạc tại vị trí đắc địa, chỉ cách các điểm du lịch nổi tiếng và trung tâm phố cổ Hà Nội vài phút đi bộ như: Hồ Hoàn Kiếm, Bảo tàng lịch sử, Nhà hát lớn, Tràng Tiền Plaza, Chợ Đồng Xuân, khu vực mua sắm trong phố……
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành