Mô tả công việc
Duties and Professional Responsibilities :
• Schedule, delegate tasks to Front Officers and supervise daily operation.
• Coordinate with Reservation and Sales & Marketing in following up reservation forecast and special requests, if any.
• Ensure outstanding guest care with friendly, cheerful and courteous demeanour at all times.
• Courteously and accurately answer inquiries from potential guests and accept hotel reservations.
• Respond to telephone, email, and in-person inquiries regarding reservation, hotel information and guest concerns.
• Use suggestive selling techniques to sell room nights, increase occupancy and revenue.
• Train, direct the work of, resolve issues/problems and coach and counsel Front office team members to ensure a quality operation.
• Allocate rooms to expected arrivals after checking guests’ references and special requests.
• Monitor the EPBX equipment and assisting incoming and outgoing calls, setting wake-up calls, notice and met up in-house guest’s order.
• Resolve guest issues, complains, problems in a quick, efficient to maintain high level of service satisfaction a quality service of the Hotel.
Administrative & General Responsibilities
• Support Assistant Front Office Manager in executing standard operating procedures and support implementation in the outlet.
• Participate in job training plan across the department and implement in all aspects of Front Office professionals; manage the subordinate’s performance and conduct appraisal if needed.
• Actively participate in personnel discussions, such as counselling, performance management and general staffing matters.
• Attend department’s meetings on a period basis or as required and support in practicing initiatives discussed at meetings.
Others
• The Hotel requires that you perform any task deemed necessary by the Management for the efficient running of the (department) operation and the Hotel in general.
Quyền lợi được hưởng
1. Salary and Allowances/Lương và các chế độ khác
Full Salary & monthly Service Charge in probation period./100% Lương và tiền dịch vụ trong thời gian thử việc
Monthly meal allowance./Phụ cấp tiền ăn hàng tháng
Support to relocation allowance by ranks./Hỗ trợ chi phí nhận việc.
Home Visit allowance/Phụ cấp về thăm nhà.
2. Benefits/Các chế độ Phúc lợi
Supported housing staff with full amenities and entertainment area./Hỗ trợ nhà ở nhân viên với đầy đủ trang thiết bị
Support shuttle bus to Hotel./Xe đưa đón nhân viên
Support for 2 meals during the work shift./Hỗ trợ 2 bữa ăn trong ca làm việc.
Uniforms are provided according to Hotel standards./Được cung cấp đồng phục làm việc.
International working environment, join courses of Hotel Standard/Môi trường làm việc quốc tế và được tham gia các khóa học theo tiêu chuẩn Khách sạn.
3. Insurance policy/Chính sách bảo hiểm
Insurance according to the provisions of Labour law/Được đóng bảo hiểm dựa theo quy định của luật lao động.
24/7 accident insurance/Bảo hiểm tai nạn 24/7
Yêu cầu công việc
1. Knowledge & Experience/Kiến thức và kinh nghiệm.
Ít nhất phải tốt nghiệp Trung học phổ thông. Có chứng chỉ đào tạo các chuyên ngành về Nhà Hàng, Khách Sạn.
At least graduated high school. Additional certification(s) from a reputable Hospitality Management school.
Tối thiểu 1-2 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương.
Minimum 1-2 years of experience in similar position.
Kỹ năng tiếng Anh tốt.
Good English communication skill, good administration and organizational skills is an advantage.
Sử dụng khá Excel, Word và Power point.
Good knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
Có kiến thức về phần mềm quản lý khách sạn (Opera/ Protel/ Smile…) và có kĩ năng cơ bản về các phần mềm của Microsof Office.
Knowledge of Hotel PMS ( Opera/ Protel/ Smile…) and basic skills of Microsoft Office
2. Competencies/Các năng lực cần thiết.
Kỹ năng giao tiếp và quan hệ khách hàng tốt.
Good communication and customer contact skills.
Kỹ năng lãnh đạo, giao tiếp và ứng xử, đào tạo.
Strong leadership, interpersonal and training skills
Diện mạo và tác phong chuyên nghiệp mọi lúc mọi nơi.
Well-presented and professionally groomed at all times.
Có khả năng thực hiện đa nhiệm, làm việc dưới áp lực cao.
Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations.
Óc quan sát chi tiết, tỉ mỉ.
Results and service oriented with an eye for details.
Có thể chất tốt và khả năng xử lý vấn đề nhanh chóng
Have a good physical and ability to solve problems quickly
Yêu cầu hồ sơ
Số điện thoại : 0254.3837.888
Nộp hồ sơ trực tiếp tại trang chủ Khách sạn của The Secret Côn Đảo trên Website Hoteljob.vn.
Lưu ý: Bộ phận Tuyển dụng sẽ chỉ liên hệ với các ứng viên được chọn.
The Secret Côn Đảo là bất động sản đầu tiên được sở hữu và quản lý trực tiếp bởi Tập đoàn Quản lý Khách sạn AKYN.
Nằm trên dải bờ biển Côn Đảo hoang sơ, ngay trung tâm thị trấn Côn Đảo quyến rũ và nhiều điểm tham quan, The Secret Côn Đảo mang đến một kỳ nghỉ dưỡng đầy mê hoặc với khung cảnh biển lấp lánh, phòng khách sạn đầy phong cách, địa điểm hội họp quyến rũ và những lựa chọn ăn uống thú vị. Những dấu ấn về di sản lâu đời của Côn Đảo được bổ sung bằng thiết kế hiện đại trang nhã và quy trình thân thiện với môi trường, bảo vệ điểm đến bên bờ biển yêu quý này và mang đến trải nghiệm khó quên cho du khách đắm mình trong nền văn hóa địa phương phong phú.