- Contribute to a solid foundation for the product long-term growth - through increasing awareness among Health Care Professionals on the important roles of improving quality of life.
- To build the confidence level of HCPs on recommendation of designed products.
- Assure consistent demand growth and achievement of business goals & targets in assigned territories by identifying opportunities and gaining new business while maintaining and growing existing business.
Territory Management
- Develop customer database with detailed records of hospital/ health center/ target organization/ health care professionals, etc.
- Evaluate, classify, and identify precise target customers. Prioritize potential territories.
- Establish & maintain close relationship with key accounts through ensuring company services meet their requirements.
- Monitor market trends and competitor activity in assigned territory.
- Collect and report Market intelligence to Supervisor & Marketing team.
- Utilize customer database for preparing weekly & monthly working plan, daily detailing calls, resource allocation plan, or direct-to-consumer marketing activities.
- Develop new business opportunities with existing and potential clients.
- Ensure good execution of all Sales & Marketing programs in assigned territory. Strictly track and provide feedback on the programs to upper levels.
- Implement effective daily sales calls and maintain records. Address product complaints in a timely manner.
- Harmonize diversified activities (product presentation, consultation…) in various relating fields: hospital, health center, kindergarten, food shop, supermarket, and other consumer organization i.e. patient society, elderly society, mother society.
- Well update of product knowledge, as well as health care scientific backgrounds.
- Manage Company, department reports in a timely and correct manner.
- Ensure activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
- Carry special work as assigned by Management.
- Working experience in healthcare/wellness industry
- Communication
- Customer focus
- Time management
- Persuasiveness/ Sales-oriented ability
- Continuous improvement behavior
Thygensen Textile Vietnam là công ty 100% vốn đầu tư nước ngoài, thuộc Tập đoàn dệt may Thygesen của Đan Mạch thành lập năm 1931 tại Ikast, Đan Mạch. Công ty chuyên sản xuất các sản phẩm dệt kim (vải và hàng may mặc) Nhận thiết kế và gia công nhận đơn hàng cho thị trường nội địa và xuất khẩu. Sản phẩm chính của công ty gồm:
+ Vải dệt kim: Vải thể thao, vải hai lớp giữ nhiệt, vải lông cừu, vải Rib, vải Pique, vải Terry,.
+ Sản phẩm dệt kim khác: Quần áo thời trang, đồ bơi, bít tất na, nữ, trẻ em, đồ lót, quần áo dệt kim, khăn, băng y tế,..
Với kinh nghiệm lâu năm trong phát triển, sản xuất và kinh doanh các sản phẩm dệt may, chúng tôi có khả năng cung cấp sản phẩm theo một chu trình khép kín từ dệt tới sản phẩm hoàn thiện. Mạng lưới các nhà cung cấp rộng khắp và liên tục được cập nhật giúp chúng tôi có thể mang đến cho khách hàng các sản phẩm và dịch vụ theo yêu cầu và theo các tiêu chuẩn quốc tế liên quan. Đồng thời công ty luôn đảm bảo giá cả cạnh tranh - giao hàng nhanh và đúng hẹn.