Việc làm Times Cargo Logistic

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Times Cargo Logistic Co,. LTD
Assistant Learning & Development Manager (Based in Phu Quoc Island )
Times Cargo Logistic
25 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 10/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

Professional Competencies:

• Conduct English sessions and arrange on-the-job training for new Staff.

• Evaluate feedback from participants and the effectiveness of training programs, providing recommendations for improvement.

• Conduct or arrange for ongoing technical training and personal development classes for Staff.

• Control the inventory of training manuals, multimedia visual aids, and other educational materials.

• Provide training and Staff development programs, using knowledge of the effectiveness of methods such as classroom training, demonstrations, on-the-job training, meetings, conferences, and workshops.

• Assist the Training Manager in analyzing training needs to develop new training programs or modify and improve existing programs.

• Compile all evaluations of training and apprenticeship/internship programs.

• Ensures that Training Bonds are completed in full as required and kept on file in the Staff’s respective personnel file in Human Resources.

Core Competencies:

• Empowered to and applies the principles of the Accor philosophy in situations where service or product has failed to meet quest’s needs or expectations.

• Contributes to the morale and team spirit of the hotel by maintaining effective relationships with resort colleagues.

• Performs any additional duties as directed by the Training Manager / Director of T&C

• Stays current with developments in the field of Housekeeping, and makes appropriate suggestions and recommendations to the General Manager.

• Is fully conversant with all health and safety, fire and emergency procedures.

• Maintains a high standard of personal hygiene, dress, uniform and body language.

• Is polite and professional in any situation where the image or reputation of the resort is represented.

• Attends meetings and training as required by the Training Manager / Director of T&C

• Ensure that all activities are carried out honestly, ethically and within the parameters of local law.

• Interacts with staffs and guests actively soliciting their feedback.

• Other tasks assigned by Director of T&C

Quyền lợi được hưởng

- Social - Health Insurance per labor law

- 05 working days or 40 hrs per week

- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )

- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )

- Uniform

- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.

- Telephone allowance ( depend on positions)

- On board Travel expense support

- Employee of the Month / Quarter / Year Award

- Birthday Celebration

- Year end Bonus, KPI Bonus

- Year End Party

- International working environment with many Expatriates

- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.

- Special discount with Accor property after 06 months of employment

- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.

At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries

In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.

ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE

Yêu cầu công việc

• Bachelor’s Degree in Human Resources Management / Hotel Management

• Minimum 3 years of training/facilitation experience

• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language

• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint

Yêu cầu hồ sơ

Please send your resume in English

Khu vực
Báo cáo

Times Cargo Logistic Co,. LTD
Times Cargo Logistic Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 7 văn phòng khác nhau

Chính sách bảo hiểm

  •  BHXH theo quy định pháp luật.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Team Building
  • Du lịch hàng năm 

Lịch sử thành lập

  • Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 6 văn phòng khác nhau

Mission

Chúng tôi thừa nhận rằng lô hàng của bạn không chỉ là hàng hóa mà còn là danh tiếng của bạn đối với quý khách hàng.Vì vậy, chúng tôi luôn tâm niệm rằng danh tiếng của bạn chính là danh tiếng của chúng tôi.Dù ngày hay đêm, ngày lễ hay ngày làm việc, chúng tôi luôn sẵn sàng nhận các cuộc gọi đến chăm sóc hàng hóa của bạn.
Nói tóm lại, chúng tôi thực hiện đúng lời hứa của mình “Nhanh chóng, An toàn, Hiệu quả và Giá cả cạnh tranh” – Chúng tôi cung cấp cho bạn “Giải pháp hậu cần tích hợp của bạn”.

 

Những nghề phổ biến tại Times Cargo Logistic

Bạn làm việc tại Times Cargo Logistic? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Times Cargo Logistic

Times Cargo Logistic

Click để đánh giá