Mô tả công việc
- Contacting agents in WCA network to introduce about WINWIN & offer services on basic routings.
- Keeping in touch with agents continuously, developing and growing relationships with key agents at countries that are assigned, trying to get more customer ín that can help you address correct quotation to their current demands and win business. Beside email, finding an another way to contact them more convenient, such us wechat, skype, whatapps...
- Welcoming and meeting with the agent, eye-to-eye meeting at the office or online meeting.
- Negotiating flexibly on price, terms and conditions with agents to come to sign Agent Agreement in mutual profit and satisfaction.
- Preparing requisite reports weekly to Team Leader that record information about email reports, agent’s feedback reports, cost reports for all cases that occurred in working week and working plan for the next week.
- In conjunction with Team Leader building a plan for sales performance and plan for overseas sales activities such as attendance at Logistics trade shows/ exhibitions, especially WCA workshops to meet sales target.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in Logistics or Relative Fields.
- Having at least one year of experience in sales/marketing and Logistics field.
- Having passion in sale.
- Being good in 4 skills of English.
- Being willing to travel abroad for business.
Quyền lợi được hưởng
- Being negotiated at time of interview.
- Business salary: benefits based on coefficient and progressive percentage (up to 35% profit).
- Attractive income, high bonus.
- Bonuses for holidays, New Year, company & personal birthdays, 13/14 month salary based on business results.
- Annual travel.
- Pay social insurance and have regular health checks. Full benefits according to labor law.
- Opportunities for training and coaching to improve professional skills and increase income for people with ability, enthusiasm and long-term commitment.
- Healthy environment, respect, cohesive colleagues. The boss is psychological, understanding, and communicative.
- Regularly trained and professionally improved.
- Workplace: 8th Floor, 205A Nguyen Xi, Ward 26, Binh Thanh District, Ho Chi Minh City.
- Working hours: 08:00 - 17:00 from Monday to Friday (Saturday Morning work of home).
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 7 văn phòng khác nhau
Chính sách bảo hiểm
- BHXH theo quy định pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 6 văn phòng khác nhau
Mission
Chúng tôi thừa nhận rằng lô hàng của bạn không chỉ là hàng hóa mà còn là danh tiếng của bạn đối với quý khách hàng.Vì vậy, chúng tôi luôn tâm niệm rằng danh tiếng của bạn chính là danh tiếng của chúng tôi.Dù ngày hay đêm, ngày lễ hay ngày làm việc, chúng tôi luôn sẵn sàng nhận các cuộc gọi đến chăm sóc hàng hóa của bạn.
Nói tóm lại, chúng tôi thực hiện đúng lời hứa của mình “Nhanh chóng, An toàn, Hiệu quả và Giá cả cạnh tranh” – Chúng tôi cung cấp cho bạn “Giải pháp hậu cần tích hợp của bạn”.