Mô tả công việc
- Developing, executing, and overseeing GM's daily and meeting agendas.
- Document the minutes of the GM's meeting with EXCOM and various departments of the company.
- Process and manage incoming/ outgoing dispatches of the GM's office.
- Examine and complete paperwork, official letters, and contracts for submission to the GM for authorization.
- Organizing the GM's documents and records.
- Oversee, coordinate, and direct GM operations for the departments.
- Assist the GM's office with administrative duties such as greeting customers and partners
- Report compilation directed by GM.
- Execute any other duties assigned by GM.
Quyền lợi được hưởng
- Monthly service charge upon hotel operations and policy.
- Provide accommodation (with AC) and 3 meals daily.
- Transportation Benefits for Commencement & Completion Contract.
- Support transportation allowance to visit home town as hotel policy.
- Annual Leave: 12 days per 12 months of service.
- Statutory Public Holidays: 11 days per year calendar.
- Days off/week: 2 days.
- Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance.
- 24 hours Accident Insurance.
- Training policy: As per work requirements as required from time-to-time, including training and/or assignments overseas.
Yêu cầu công việc
- High school diploma/G.E.D. equivalent
- At least 2 years of related work experience
- Supervisory experience will be an advantage
Yêu cầu hồ sơ
- Apply directly online via Hoteljob.vn or send via recruitment email and contact us via Zalo 0773401833 for further information
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 7 văn phòng khác nhau
Chính sách bảo hiểm
- BHXH theo quy định pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 6 văn phòng khác nhau
Mission
Chúng tôi thừa nhận rằng lô hàng của bạn không chỉ là hàng hóa mà còn là danh tiếng của bạn đối với quý khách hàng.Vì vậy, chúng tôi luôn tâm niệm rằng danh tiếng của bạn chính là danh tiếng của chúng tôi.Dù ngày hay đêm, ngày lễ hay ngày làm việc, chúng tôi luôn sẵn sàng nhận các cuộc gọi đến chăm sóc hàng hóa của bạn.
Nói tóm lại, chúng tôi thực hiện đúng lời hứa của mình “Nhanh chóng, An toàn, Hiệu quả và Giá cả cạnh tranh” – Chúng tôi cung cấp cho bạn “Giải pháp hậu cần tích hợp của bạn”.