Mô tả công việc
To support the line manager to achieve business plan by maximizing sales, profitability, and customer
satisfaction through efficient inventory management and the development of effective product strategies:
1. Product Masterdata Management
- Update product hierarchy in system based on product range from principal.
- Create new item codes and handle item modifications in the system following the latest product
information updates.
- Ensure all product serial numbers are updated on the CMG warranty platform.
- Coordinate with master data team for promotion setup.
2. Shipment Handling
- Follow up with Logistics team on all shipments in terms of ETD/ETA/ the accuracy of documents.
- Coordinate with Logistics team to ensure all products have necessary Certification and
Accreditation before launch.
- Proceed PO in system and prepare the Inbound & outbound plan for new shipments.
3. Inventory & Stock Management
- Manage stock level and daily stock movement with the absolute accuracy: product receive,
product transfer & return at both warehouse & store level.
- Be responsible for weekly stock report.
- Proceed products write off for merchandising purposes.
4. 3rd Party Support for Admin tasks
- Provide product information for listing purpose.
- Process stock movements in the system and arrange delivery upon receiving purchase orders
from third parties.
- Coordinate with Accounting & Finance team to issue invoice and post sales.
5. Reports & Others
- To assist line manager with the Weekly sales performance update to principal/ Monthly
performance update/Monthly Stock analysis & others report upon request.
- Stock preparation for Events/NSO.
- Coordinate with other departments to implement yearly price changes process.
Yêu cầu công việc
• University graduate or equivalent
• Knowledge of Retail industry and merchandising management
• At least 3 years experience in merchandise, retail business and/or related field.
• Strong analytical ability and good in data/figures
• Good communication and negotiation skill
•Relevant experience within the fashion field or a retail sector in operations and/or sales
management
Quyền lợi được hưởng
- Attractive income: Base salary + Allowances
- 2-month probation with 100% salary
- Full social insurance benefits, paying full salary for social insurance in the first working month
- Health insurance and 24/7 accident insurance
- Comprehensive training in the professional field
- A solid foundation for development, with many opportunities for career advancement
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 7 văn phòng khác nhau
Chính sách bảo hiểm
- BHXH theo quy định pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 6 văn phòng khác nhau
Mission
Chúng tôi thừa nhận rằng lô hàng của bạn không chỉ là hàng hóa mà còn là danh tiếng của bạn đối với quý khách hàng.Vì vậy, chúng tôi luôn tâm niệm rằng danh tiếng của bạn chính là danh tiếng của chúng tôi.Dù ngày hay đêm, ngày lễ hay ngày làm việc, chúng tôi luôn sẵn sàng nhận các cuộc gọi đến chăm sóc hàng hóa của bạn.
Nói tóm lại, chúng tôi thực hiện đúng lời hứa của mình “Nhanh chóng, An toàn, Hiệu quả và Giá cả cạnh tranh” – Chúng tôi cung cấp cho bạn “Giải pháp hậu cần tích hợp của bạn”.