Mô tả công việc
• Sending inquiries to current suppliers, requesting to update Cost Sheet in Amber Road after checking and comparing the price with standard price.
• Monitor Cost Sheet created by suppliers in Amber Road and work with Head Office team to finalize the quoted prices.
• Receiving Order Confirmation from head office.
• Checking with Leader/ Sourcing Manager for allocating: capacity/ lead time and base on Sourcing Calendar updated by head office.
• Sending orders to supplier for confirmation, issuing Sales Confirmation and Addendum signed by suppliers. Monitor the process of SC/Add approval.
• Filling up database, AR system for related information of order.
• Once style shipped, prepare documents: ACT and Add to suppliers/head office for confirmation. Updating payment document to Finance team.
• Sourcing new suppliers.
• Coordinating with other departments and suppliers for order related issues
• Other duties assigned by Head of Department and GM
Yêu cầu công việc
• With minimum 5 years' experience in Garment Manufacturing.
• Experience in Garment Manufacturing.
• Strong Negotiation skills.
• Management & Leadership skills.
• With planning experience.
• With experience in 5S.
• With strong initiative to learn new things and a Team player.
• Computer literate with advance knowledge in Excel, Microsoft Word, PowerPoint, PLM.
Benefits
- Social insurance, Health Insurance, Premium health insurance
- Phone allowance
- 15 days of paid leave
- Laptop + taxi cards
Location:
503, 5th Floor, Saigon Paragon Building, No.3 Nguyen Luong Bang, Tan Phu Ward, District 7, Ho Chi Minh City, Vietnam
Quyền lợi được hưởng
To be discussed in the interview
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 7 văn phòng khác nhau
Chính sách bảo hiểm
- BHXH theo quy định pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải, cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào và Bắc Mỹ với hơn 100 nhân viên hàng đầu. tại 6 văn phòng khác nhau
Mission
Chúng tôi thừa nhận rằng lô hàng của bạn không chỉ là hàng hóa mà còn là danh tiếng của bạn đối với quý khách hàng.Vì vậy, chúng tôi luôn tâm niệm rằng danh tiếng của bạn chính là danh tiếng của chúng tôi.Dù ngày hay đêm, ngày lễ hay ngày làm việc, chúng tôi luôn sẵn sàng nhận các cuộc gọi đến chăm sóc hàng hóa của bạn.
Nói tóm lại, chúng tôi thực hiện đúng lời hứa của mình “Nhanh chóng, An toàn, Hiệu quả và Giá cả cạnh tranh” – Chúng tôi cung cấp cho bạn “Giải pháp hậu cần tích hợp của bạn”.