Việc làm Kỹ thuật - công nghệ Bách Khoa (CTECH)

Cập nhật 12/12/2024 11:48
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Trường cao đẳng kỹ thuật - công nghệ Bách Khoa
LONG BIÊN - FRONT OFFICE LEADER
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/01/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Long Biên - Hà Nội

Mô tả công việc

  • Check-in and check-out procedures: Greet guests, verify identification and credit card information, issue room keys, and provide information about the hotel and its amenities.
  • Guest assistance and problem resolution: Resolve customer inquiries and complaints in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
  • Guest information and promotion: Provide guests with information about hotel services and amenities, as well as current promotions and events.
  • Front desk area maintenance: Ensure that the front desk area, work areas, and equipment are clean and well-maintained.
  • Guest requests and inquiries: Respond to guest requests and inquiries in a timely and efficient manner, using a professional and courteous manner.
  • Check-in and check-out records: Maintain accurate records of guest check-ins and check-outs, and report any discrepancies to management.
  • Guest complaints and concerns: Report any guest complaints or concerns to management immediately.
  • Staff scheduling: Schedule and assign staff to ensure efficient operation of the front desk.
  • Staff training: Train new and existing staff on front desk procedures and policies.
  • Creating a positive work environment: Promote a positive and supportive work environment where employee feedback is valued.
  • End-of-shift reports: Review end-of-shift reports to ensure that all transactions are accurate and in compliance with hotel policies.
  • Cash and credit card handling: Ensure that all cash and credit card transactions are handled in accordance with hotel policies.
  • Lead team in achieving review KPIs: Work with the team to develop and implement strategies to improve guest satisfaction and reviews.
  • Ensure that all Guests are checked in & out according to the Framework given.

Quyền lợi được hưởng

  • 13th-month salary
  • Annual leave: 12 days
  • Competitive salary and bonus packages based on work results
  • Opportunity to build a capable and inspired workforce for new hospitality
  • Participating in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to state regulations
  • Evaluation based purely on capacity and rapid growth opportunities

Yêu cầu công việc

  • 2 years of experience as a Guest Service Agent is required
  • Effective communication in both Vietnamese & English, 3rd language is a plus.
  • Team management, planning, and reporting skills
  • Experienced in leading and managing teams of 8-10 people
  • Good communication and guest handling skills
  • Hardworking, honest, careful, enthusiastic, and a good team supporter
  • Good negotiation and persuasion skills; adept at handling complaints
  • Proficient in computer skills

Yêu cầu hồ sơ

CV
Khu vực
Báo cáo

Trường cao đẳng kỹ thuật - công nghệ Bách Khoa
Kỹ thuật - công nghệ Bách Khoa (CTECH) Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 109 Vân Trì, Đông Anh, Hà Nội

Trường Cao đẳng Kỹ thuật – Công nghệ Bách Khoa (CTECH) được thành lập ngày 01 / 10 / 2008.
Năm 2019, CTECH trở thành thành viên của Hải Phong Group – đơn vị hoạt động trong lĩnh vực: phái cử nhân lực chất lượng cao Việt Nam sang Nhật Bản; tư vấn đầu tư, tư vấn phát triển dự án, nông nghiệp công nghệ cao; chăm sóc người cao tuổi; phân phối, bảo dưỡng ô tô, và giáo dục – đào tạo.
Với đội ngũ giảng viên có trình độ và mạng lưới doanh nghiệp hợp tác trong – ngoài nước, với các bài giảng thường xuyên cập nhật, CTECH có các chuyên ngành đào tạo, gồm: Tiếng Nhật; CNTT (ứng dụng phần mềm); thiết kế đồ họa; du lịch, công nghệ ô tô, cắt gọt kim loại, chế tạo thiết bị cơ khí thuộc 02 hệ đào tạo: Cao đẳng, Trung cấp.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2008

Mission

CTECH cam kết mang đến cho xã hội nguồn nhân lực được đào tạo với trình độ công nghệ cao, cập nhật tiến bộ kỹ thuật, và được trang bị các kỹ năng công việc chuẩn đầu ra doanh nghiệp mong muốn, nhằm đáp ứng được nhu cầu xã hội, và xu thế hội nhập quốc tế hiện nay.

Những nghề phổ biến tại Kỹ thuật - công nghệ Bách Khoa (CTECH)

Bạn làm việc tại Kỹ thuật - công nghệ Bách Khoa (CTECH)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Kỹ thuật - công nghệ Bách Khoa (CTECH)

Kỹ thuật - công nghệ Bách Khoa (CTECH)

Click để đánh giá