Việc làm Kỹ thuật - công nghệ Bách Khoa (CTECH)

Cập nhật 28/12/2024 16:32
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Trường cao đẳng kỹ thuật - công nghệ Bách Khoa
Head of Media Corporate - CDMO
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Key Job Accountabilities

Drive strategic solutions and frameworks to maximize media investment efficiency and effectiveness for business growth across multiple markets and divisions via

  • Measuring and tracking digital media investment, performance and KPIs;
  • Identify all the touch points encountered by consumers, their operational purpose and their role in the consumer experience
  • Understanding comprehensive media landscape change and competitive environments;
  • Piloting and governing key initiatives to build more productive media operation systems/ processes.

Expertise & Thought Leadership

  • Solid level of understanding & experience on FMCG & Beauty categories and its consumers.
  • Strong understanding of both upper and lower funnel digital media strategies and measurements.
  • Experience in assessing competitive and media landscape changes to ensure that L’Oreal stays ahead with speed and agility.
  • Assess each touch point’s effectiveness in terms of achieving its intended purpose against both business and consumer experience objectives. Identify strengths and weaknesses
  • Strong and comprehensive knowledge and expertise in data-enabled, and performance-led communication planning and media buying / optimization (including E-commerce).
  • Illustrate strong understanding in digital media eco-system, ad technologies, programmatic buying and audience data.
  • Bring innovation and is always in the forefront of new media frontiers and experimentation.

Ownership

  • Digital Media Framework and Strategies – across both upper and lower funnel.
  • Defining metrics of success and KPIs across Divisions, Categories, Brands.
  • Work in close collaboration with Regional Media Lead in understanding relationship and impact of Digital media performance to overall strategic frame.
  • Provide a business view of Competitive Ad monitoring on a regular basis across key divisions.
  • Support JBPs negotiations with key partners

Governance, Stewardship and Collaboration

  • Track and measure the media investment, its performance and KPIs in order to bring transparent visibility on media investment, strategy and performance to senior management.
  • Control relationship with external partners (including media planning and buying agencies, digital agencies, lead agencies, search agencies, ecom partners etc) by regularly evaluating their performance and collecting market feedback to bring the best outcome from the relationship.
  • Manage media management systems and lead the process simplification & automation.
  • Working with finance team, marketing team, digital team, consumer & market insights and external media & digital agencies.

Upskilling

  • Educate and promote media best practices to transform and upskill media and digital knowledge in local country.


LI_VNM
Khu vực
Báo cáo

Trường cao đẳng kỹ thuật - công nghệ Bách Khoa
Kỹ thuật - công nghệ Bách Khoa (CTECH) Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 109 Vân Trì, Đông Anh, Hà Nội

Trường Cao đẳng Kỹ thuật – Công nghệ Bách Khoa (CTECH) được thành lập ngày 01 / 10 / 2008.
Năm 2019, CTECH trở thành thành viên của Hải Phong Group – đơn vị hoạt động trong lĩnh vực: phái cử nhân lực chất lượng cao Việt Nam sang Nhật Bản; tư vấn đầu tư, tư vấn phát triển dự án, nông nghiệp công nghệ cao; chăm sóc người cao tuổi; phân phối, bảo dưỡng ô tô, và giáo dục – đào tạo.
Với đội ngũ giảng viên có trình độ và mạng lưới doanh nghiệp hợp tác trong – ngoài nước, với các bài giảng thường xuyên cập nhật, CTECH có các chuyên ngành đào tạo, gồm: Tiếng Nhật; CNTT (ứng dụng phần mềm); thiết kế đồ họa; du lịch, công nghệ ô tô, cắt gọt kim loại, chế tạo thiết bị cơ khí thuộc 02 hệ đào tạo: Cao đẳng, Trung cấp.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2008

Mission

CTECH cam kết mang đến cho xã hội nguồn nhân lực được đào tạo với trình độ công nghệ cao, cập nhật tiến bộ kỹ thuật, và được trang bị các kỹ năng công việc chuẩn đầu ra doanh nghiệp mong muốn, nhằm đáp ứng được nhu cầu xã hội, và xu thế hội nhập quốc tế hiện nay.

Những nghề phổ biến tại Kỹ thuật - công nghệ Bách Khoa (CTECH)

Bạn làm việc tại Kỹ thuật - công nghệ Bách Khoa (CTECH)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Kỹ thuật - công nghệ Bách Khoa (CTECH)

Kỹ thuật - công nghệ Bách Khoa (CTECH)

Click để đánh giá