Mô tả công việc
· Coordinate with Marketing team to create and manage all F&B in-house collaterals, including banners on screens, and similar platforms adhering to the group standards
· Communicate and interact on daily basis with guests and promote on-site all restaurants, in-villa, services, and through targeted F&B initiatives.
· Manage, update, and coordinate the yearly F&B plan, Executive activities and strategies to promote all F&B offerings
· Coordinates all requirements for F&B menus, including menu editing, translation, printing, and similar.
· Guest contact point of any matter pertaining to F&B. Communicate directly with group leaders/bookers. Be a connection between our guests and the operations team, and drive the team in managing guest experience on-site
· Use guest feedback to suggest new trends and preferences to the culinary and food and beverage team. Stay up-to-date with industry trends and competitor activities to identify opportunities for differentiation and growth.
· Analyze guest feedback and sales data to identify opportunities for improvement and growth.
· Liaise with all other outlets (including F&8 Admin, accounting, purchasing, front office, etc.) for and on behalf of the supervisor. When and if necessary, handles all reservations for outlets and acts as central reservation desk. This includes also group reservations.
· Well organize and manage paperwork process for KOLs hosting, photo/video shooting preparation & photo/video shooting model consent forms, etc. (if the project is for F&B).
· Consolidate, analyze F&B weekly & monthly report and put into actions promptly to make sure target reached
· Perform any other duties that may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
- Housing and transportation allowances for those holding a household registration in Phu Quoc;
- Provided with 3-star standard rooms;
- Fitness room for sailors
Yêu cầu công việc
- 1+ years of sales experience.
- Excellent customer service and sales skills.
- Strong verbal and written communicator.
- Excellent phone and presentation skills.
- Proficiency in Microsoft Office, CRM, and sales software programs.
- Good negotiation and problem-solving skills.
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
TÜV SÜD – Công ty hàng đầu thế giới trong lĩnh vực thử nghiệm, giám định, chứng nhận hệ thống quản lý và chứng nhận sản phẩm nổi tiếng về chất lượng, tính toàn vẹn và kỹ thuật xuất sắc.
Được thành lập cách đây hơn 150 năm tại Đức, TÜV SÜD là nhà cung cấp dịch vụ kỹ thuật hàng đầu thế giới. Hơn 24.000 nhân viên có tay nghề cao tại 1000 văn phòng trên toàn cầu tập hợp chuyên môn đa ngành của họ để hợp tác với khách hàng trong quy trình kinh doanh của họ, nâng cao sức mạnh cạnh tranh và mang lại giá trị gia tăng kinh tế hữu hình.
Tại TÜV SÜD, chúng tôi đam mê công nghệ. Những đổi mới tác động đến cuộc sống hàng ngày của chúng ta theo vô số cách và chúng tôi nỗ lực trở thành một phần của sự tiến bộ đó.
Chúng tôi kiểm tra, chúng tôi chứng nhận, chúng tôi kiểm toán, chúng tôi tư vấn. Chúng tôi không ngừng thử thách bản thân vì sự an toàn của xã hội và con người. Chúng tôi hít thở công nghệ, chúng tôi nỗ lực đạt được sự xuất sắc về mặt chuyên môn và chúng tôi để lại dấu ấn. Chúng ta nắm lấy tương lai trong tay mình. Chúng tôi là TÜV SÜD