- In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
- Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
- Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
- Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
- Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
- Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
- Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
- Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
- Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
- Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
- Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
- Online Perfect Store deployment for Omni Site:
- Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
- Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
- Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
- Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
- Lead on-site visibility & media activities:
- Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
- Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
- Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
- Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.
- University graduate in business administration, foreign trade, economics
- At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
- Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
- Proactiveness & having team-work spirit
- Quick learning & able to adapt with changes
- Good command of English communication
Wyndham Garden Grandworld Phú Quốc là một khách sạn nằm trong khu vực an ninh, toạ lạc tại xã Gành Dầu. Không chỉ sở hữu vị trí đắc địa, Wyndham Garden Grandworld Phú Quốc còn là một trong những khách sạn nằm cách VinWonders Phú Quốc chưa đầy 1,24 km và Starfish Beach chưa đầy 10,37 km.
Tại Wyndham Garden Grandworld Phú Quốc, với phương châm “Du Lịch Dễ Dàng” điều chúng tôi quan tâm và đặt lên hàng đầu là mang tới kỳ nghỉ dễ dàng, thoải mái cho du khách. Điều này được chứng minh qua việc mọi hoạt động chào đón, phục vụ du khách tại Khách sạn đều được chuẩn bị kỹ lưỡng và dịch vụ luôn luôn sẵn sàng trước khi bạn cần.
Nằm trong tổ hợp giải trí đẳng cấp bậc nhất Việt Nam và Đông Nam Á “Corona Casino & Resorts“. Với vị trí đắc địa trong Thành Phố Không Ngủ Grand World, kế bên các khu vui chơi giải trí đặc sắc nhất tại Phú Quốc như công viên chủ đề Vinwonders, vườn thú bán hoang dã Safari Phú Quốc, sòng bài hợp pháp cho người Việt Corona Casino, trung tâm hội nghị sự kiện lớn nhất Phú Quốc Corona Convention, Sân Golf 18 hố. Đến với Wyndham Garden Phú Quốc sẽ đưa du khách trải nghiệm và tận hưởng kỳ nghỉ có vị trí tiện lợi với “Một điểm điểm – Vạn điểm vui chơi”.