Application Specialist (Invitro Diagnostics Medical Devices) – TPHCM
- Hết hạn
SYSMEX VIETNAM COMPANY LIMITED
Chinese Admin (merchandiser)
Vĩnh Hưng (TMI Viet Nam)
IT Application Leader
Golden Gate Restaurant Group
★
Phó Phòng Phát Triển Ứng Dụng - Phụ Trách Mảng Phân Tích Nghiệp Vụ
Ngân hàng thương mại cổ phần Việt Á
★
Trưởng Phòng Phát Triển Ứng Dụng
Chứng khoán Asean
Đăng 11 ngày trước
Nhân Viên Triển Khai Và Duy Trì Ứng Dụng Phần Mềm
TẬP ĐOÀN KIM TÍN
★
HO - Chuyên viên/Chuyên gia - Bộ phận Hỗ trợ ứng dụng Quản trị - Khối CNTT [IT]
Lien Viet Post Bank
★
Đăng 12 ngày trước
HO - Chuyên viên/Chuyên gia - Bộ phận Phát triển ứng dụng Ngân hàng lõi - Khối CNTT [IT]
Lien Viet Post Bank
★
Field Application Specialist
GENE - GENE SOLUTIONS
IT Application Leader
JobsGO Recruit
★
Đăng 23 ngày trước
Chuyên Viên Hỗ Trợ Ứng Dụng
Chứng khoán Ngân hàng Sài Gòn Thương Tín
Nhân Viên Kinh Doanh Ứng Dụng Đặt Khám
Isofhcare
Cán bộ Quản trị ứng dụng - Ban CNTT
Bảo hiểm Ngân hàng Đầu tư và Phát triển Việt Nam - BIC
Nhân Viên Quản Trị Kênh Tiktok (Lương Cứng Upto 12M + Thưởng)
Sản Xuất Và Xuất Nhập Khẩu Đức Nam
Chuyên Viên Phát Triển Ứng Dụng (App Developer)
Tập Đoàn Trung Thủy
Kỹ sư quản trị ứng dụng CNTT
VIETTEL IDC
[TP.HCM] CHUYÊN VIÊN ỨNG DỤNG
- Hết hạn
Vật tư Khoa học Biomedic
Giám Đốc Ứng Dụng Công Nghệ
- Hết hạn
Ô tô Trường Hải - THACO AUTO
Application Specialist (Invitro Diagnostics Medical Devices) – TPHCM
- Hết hạn
SYSMEX VIETNAM COMPANY LIMITED
2 việc làm
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 12
0 Lượt ứng tuyển
Lượt xem 12
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
28/11/2023
Hạn nộp hồ sơ:
28/12/2023
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Ho Chi Minh
Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn
Attractive Salary
Allowance of: Transportation
Professional, dynamic and friendly working environment
Mô Tả Công Việc
* Key Job Purpose :
• To execute field service activities to get higher customer satisfaction under Application Supervisor/ Manager’s supervision.
• To assist Supervisor/ Manager in making plan and supervise field service activities under Service plan.
* Summary of Functional Duties & Responsibilities :
1. To support Managers/ Supervisors to provide solution, plan and resource for manpower, training, tools, spare part and service materials to adapt customer requirements.
2. To read, update and follow company's standard operating procedures and guidelines in daily work.
3. To support Supervisor/Manager to make, review and improve standard operating procedures and guidelines.
4. To execute activities to achieve PM contract target and Service KPI.
5. To make technical/application documents required for customer service and edit to improve under manager/supervisor’s instruction.
6. To collect market & customer information, feedback to sales department or Manager/ Supervisor. Support to collect customer satisfaction level.
7. To execute field service activities (installation, training and support) to end users with correct plan, procedures, policies and documentation requirements.
8. To join Service meeting & training according to Manager/ Supervisor’s instruction.
9. To conduct and support technical or application training in territory for new staffs, distributors. Arrange knowledge and troubleshooting transfer to the Team for the specific products/application.
10. To provide application, scientific and product information to customers and other departments in company.
11. To support field events to promote customer satisfaction & awareness of Sysmex brand according to Service Manager/ Supervisor’s instruction.
* Authorize :
• To use equipment and facilities of the Company to serve the purpose to complete the task.
• To enjoy the full benefits container stipulated in the labor agreement and labor law.
• To execute field service activities to get higher customer satisfaction under Application Supervisor/ Manager’s supervision.
• To assist Supervisor/ Manager in making plan and supervise field service activities under Service plan.
* Summary of Functional Duties & Responsibilities :
1. To support Managers/ Supervisors to provide solution, plan and resource for manpower, training, tools, spare part and service materials to adapt customer requirements.
2. To read, update and follow company's standard operating procedures and guidelines in daily work.
3. To support Supervisor/Manager to make, review and improve standard operating procedures and guidelines.
4. To execute activities to achieve PM contract target and Service KPI.
5. To make technical/application documents required for customer service and edit to improve under manager/supervisor’s instruction.
6. To collect market & customer information, feedback to sales department or Manager/ Supervisor. Support to collect customer satisfaction level.
7. To execute field service activities (installation, training and support) to end users with correct plan, procedures, policies and documentation requirements.
8. To join Service meeting & training according to Manager/ Supervisor’s instruction.
9. To conduct and support technical or application training in territory for new staffs, distributors. Arrange knowledge and troubleshooting transfer to the Team for the specific products/application.
10. To provide application, scientific and product information to customers and other departments in company.
11. To support field events to promote customer satisfaction & awareness of Sysmex brand according to Service Manager/ Supervisor’s instruction.
* Authorize :
• To use equipment and facilities of the Company to serve the purpose to complete the task.
• To enjoy the full benefits container stipulated in the labor agreement and labor law.
Yêu Cầu Công Việc
* Job Specification :
Minimum Education Required Diploma in College/ University or equivalent
Minimum Experience Required Min 1 years relevant working experience in technical service management work in IVD field
Skills and Knowledge Required PC literate, Good English Communication
Attitude Required Higher sensitivity to customer satisfaction with positive mindset of teamwork & compliance
Knowledge Desired: Basic Application Knowledge about HEMATOLOGY, HEMOSTASIS, URINALYSIS, IMMUNOLOGY & BIO-CHEMISTRY
Travel Requirement Flexible to respond to customer request & regional meeting/training
* Key Competencies :
1. Professional / Technical Expertise
2. Organisation and Accomplishment
3. Judgment - Problem Solving
4. Customer Orientation
5. Developing Others
Minimum Education Required Diploma in College/ University or equivalent
Minimum Experience Required Min 1 years relevant working experience in technical service management work in IVD field
Skills and Knowledge Required PC literate, Good English Communication
Attitude Required Higher sensitivity to customer satisfaction with positive mindset of teamwork & compliance
Knowledge Desired: Basic Application Knowledge about HEMATOLOGY, HEMOSTASIS, URINALYSIS, IMMUNOLOGY & BIO-CHEMISTRY
Travel Requirement Flexible to respond to customer request & regional meeting/training
* Key Competencies :
1. Professional / Technical Expertise
2. Organisation and Accomplishment
3. Judgment - Problem Solving
4. Customer Orientation
5. Developing Others
Khu vực
Công việc của Quản trị viên Ứng dụng là gì?
Quản trị viên Ứng dụng có mức lương bao nhiêu?
234 - 325 triệu /năm
Tổng lương
triệu
+
/năm
Lương cơ bản
triệu
/năm
Lương bổ sung
234 - 325 triệu
/năm
M
M
M
M
Khoảng lương phổ biến
Khoảng lương
Lộ trình sự nghiệp Quản trị viên Ứng dụng
Tìm hiểu cách trở thành Quản trị viên Ứng dụng, bạn cần có những kỹ năng và trình độ học vấn nào để thành công cũng như đạt được mức lương mong đợi ở mỗi bước trên con đường sự nghiệp của bạn.
Nhân viên Quản trị Ứng dụng
91 - 156 triệu/năm
Quản trị viên Ứng dụng
Số năm kinh nghiệm
Đang cập nhật...
Không bao gồm số năm dành cho việc học và đào tạo
Điều kiện và Lộ trình trở thành một Quản trị viên Ứng dụng?
Đang cập nhật...
Tìm việc theo nghề nghiệp
Tìm việc theo địa điểm