42 việc làm
Thỏa thuận
Hồ Chí Minh
Đăng 30+ ngày trước
Công Ty Tnhh, Liên Doanh Vĩnh Hưng (TMI Viet Nam)
Chinese Admin (merchandiser)
Vĩnh Hưng (TMI Viet Nam)
15 - 20 triệu
Hồ Chí Minh
Đăng 14 ngày trước
Golden Gate Trade & Service JSC
IT Application Leader
Golden Gate Restaurant Group
3.8
Thỏa thuận
Đăng 17 ngày trước
Thỏa thuận
Đăng 4 ngày trước
Thỏa thuận
Hà Nội
Đăng 6 ngày trước
Thỏa thuận
Đăng 11 ngày trước
Thỏa thuận
Hà Nội, Hồ Chí Minh
Đăng 11 ngày trước
Thỏa thuận
Hồ Chí Minh
Đăng 12 ngày trước
CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI PHÁP GENE - GENE SOLUTIONS
Field Application Specialist
GENE - GENE SOLUTIONS
Thỏa thuận
Hồ Chí Minh
Đăng 12 ngày trước
JobsGO Recruit
IT Application Leader
JobsGO Recruit
5.0
Thỏa thuận
Đăng 15 ngày trước
9 - 15 triệu
Đăng 23 ngày trước
CTCP Chứng khoán Ngân hàng Sài Gòn Thương Tín
Chuyên Viên Hỗ Trợ Ứng Dụng
Chứng khoán Ngân hàng Sài Gòn Thương Tín
Thỏa thuận
Đăng 24 ngày trước
6 - 10 triệu
Đăng 25 ngày trước
Tổng Công ty Cổ phần Bảo hiểm Ngân hàng Đầu tư và Phát triển Việt Nam
Cán bộ Quản trị ứng dụng - Ban CNTT
Bảo hiểm Ngân hàng Đầu tư và Phát triển Việt Nam - BIC
Thỏa thuận
Hà Nội
Đăng 26 ngày trước
7 - 12 triệu
Đăng 27 ngày trước
15 - 20 triệu
Đăng 28 ngày trước
Thỏa thuận
Hà Nội
Đăng 30+ ngày trước
10 - 18 triệu
Hồ Chí Minh
Đăng 30+ ngày trước
CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN THACO AUTO
Giám Đốc Ứng Dụng Công Nghệ - Hết hạn
Ô tô Trường Hải - THACO AUTO
Thỏa thuận
Quảng Nam
Đăng 30+ ngày trước
Sysmex Vietnam
Application Specialist (Invitro Diagnostics Medical Devices) – TPHCM - Hết hạn
SYSMEX VIETNAM COMPANY LIMITED
2 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 12
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 12
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/11/2023
Hạn nộp hồ sơ: 28/12/2023
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Ho Chi Minh

Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn

Attractive Salary
Allowance of: Transportation
Professional, dynamic and friendly working environment

Mô Tả Công Việc

* Key Job Purpose :
• To execute field service activities to get higher customer satisfaction under Application Supervisor/ Manager’s supervision.
• To assist Supervisor/ Manager in making plan and supervise field service activities under Service plan.

* Summary of Functional Duties & Responsibilities :
1. To support Managers/ Supervisors to provide solution, plan and resource for manpower, training, tools, spare part and service materials to adapt customer requirements.
2. To read, update and follow company's standard operating procedures and guidelines in daily work.
3. To support Supervisor/Manager to make, review and improve standard operating procedures and guidelines.
4. To execute activities to achieve PM contract target and Service KPI.
5. To make technical/application documents required for customer service and edit to improve under manager/supervisor’s instruction.
6. To collect market & customer information, feedback to sales department or Manager/ Supervisor. Support to collect customer satisfaction level.
7. To execute field service activities (installation, training and support) to end users with correct plan, procedures, policies and documentation requirements.
8. To join Service meeting & training according to Manager/ Supervisor’s instruction.
9. To conduct and support technical or application training in territory for new staffs, distributors. Arrange knowledge and troubleshooting transfer to the Team for the specific products/application.
10. To provide application, scientific and product information to customers and other departments in company.
11. To support field events to promote customer satisfaction & awareness of Sysmex brand according to Service Manager/ Supervisor’s instruction.

* Authorize :
• To use equipment and facilities of the Company to serve the purpose to complete the task.
• To enjoy the full benefits container stipulated in the labor agreement and labor law.

Yêu Cầu Công Việc

* Job Specification :
Minimum Education Required Diploma in College/ University or equivalent
Minimum Experience Required Min 1 years relevant working experience in technical service management work in IVD field
Skills and Knowledge Required PC literate, Good English Communication
Attitude Required Higher sensitivity to customer satisfaction with positive mindset of teamwork & compliance
Knowledge Desired: Basic Application Knowledge about HEMATOLOGY, HEMOSTASIS, URINALYSIS, IMMUNOLOGY & BIO-CHEMISTRY
Travel Requirement Flexible to respond to customer request & regional meeting/training

* Key Competencies :
1. Professional / Technical Expertise
2. Organisation and Accomplishment
3. Judgment - Problem Solving
4. Customer Orientation
5. Developing Others
Khu vực
Báo cáo

Công việc của Quản trị viên Ứng dụng là gì?

Quản trị viên Ứng dụng có mức lương bao nhiêu?

234 - 325 triệu /năm
Tổng lương
triệu
/năm

Lương cơ bản

+
triệu
/năm

Lương bổ sung

234 - 325 triệu

/năm
M
M
M M
Khoảng lương phổ biến
Khoảng lương
Xem thêm thông tin chi tiết

Lộ trình sự nghiệp Quản trị viên Ứng dụng

Tìm hiểu cách trở thành Quản trị viên Ứng dụng, bạn cần có những kỹ năng và trình độ học vấn nào để thành công cũng như đạt được mức lương mong đợi ở mỗi bước trên con đường sự nghiệp của bạn.

Quản trị viên Ứng dụng

Số năm kinh nghiệm

Đang cập nhật...
Không bao gồm số năm dành cho việc học và đào tạo

Điều kiện và Lộ trình trở thành một Quản trị viên Ứng dụng?

Đang cập nhật...
Tìm việc theo nghề nghiệp