Việc làm Bureau BVCPS VietNam

Cập nhật 02/10/2024 10:45
Tìm thấy 11 việc làm đang tuyển dụng
Bureau Veritas Consumer Products Services Việt Nam
Customer Service Supervisor (Call Center Experience Required)
Bureau BVCPS VietNam
3.4
78 đánh giá 106 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
1. Manage CS Team's daily operations (50%):
• Call flow & dropped call real-time monitoring,
• Walk-in customer serving when needed,
• Agents' performance monitoring
• TAT control/FCR Control/ QA control
• Support recruitment (new or replacement) process: searching candidate; conducting interview & evaluation; preparing service contract, agents' monthly incentive calculation
2. Training responsibilities (25%):
• Organize/support both required technical (workflow, procedure, guidelines) training and customer service soft skills training for CS staff;
• Conduct some customer service skills training and quality improvement training to other departments, if required;
• At least annually for whole CS's soft skills training and semi-annually refresh technical training (new joiner training is a must)
• Conduct knowledge testing for CS team on quarterly basic.
3. Report & Others (25%):
• Keep up-to-date on new or enhanced products/services to maintain a high-quality service with accurate information providing to customer
• Do regular/ad-hoc reports
• Systems enhancement/testing when needed.
• Be a good back up for CS Team Head
• Other assigned tasks by CS Team Head/Head of Customer Service Center1. Qualification:
• University graduated: Economics, Finance or Banking is preferable.
2. Experience
• At least 3 years of management experience in customer service/call center or related industries
3. Knowledge
• Vietnamese & English - advanced
• Understanding about SVFC's products
• Customer service oriented & Having knowledge/experience in dealing with customer, Customer service or service industries
• Having rich experience in complaint handling, dealing with both internal & external customers (face-to-face & other communication channels)
• Manual/procedures/process building up
• Experienced in: Recruitment, training, coaching, reporting & Objectives/goals setting up for the team
4. Skills
• Familiar with CRM system/call center
• Proficient in MS Office (Word, Excel, Power Point,...)
• Good Analysis & reporting skills
• Procedures/process/guideline,... building up
• Carefulness, perseverance, motivation and self motivation
• Attention to detail and quality orientation
• Relationship building & teamwork
• Agility and adaptability
• Conflict management
• Coaching, training, mentoring, interview skillThưởng
Attractive salary and bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Health insurance and Social insurance regulated by Vietnam Labor Law
Khác
Professional, dynamic working environment
Khu vực
Báo cáo
Bureau Veritas Consumer Products Services Việt Nam
Bureau BVCPS VietNam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô C7-C9, Khu công nghiệp Cát Lái - cụm II (giai đoạn 1), Phường Thạnh Mỹ Lợi, Thành phố Thủ Đức
Chúng tôi luôn dẫn đầu trong lĩnh vực Thử nghiệm, Giám định và cấp Chứng nhận - Testing, Inspection and Certification (TIC)

Chúng tôi hỗ trợ khách hàng trong suốt vòng đời của tài sản, sản phẩm và cơ sở hạ tầng; đảm bảo chất lượng, giảm chi phí, tăng năng suất và thúc đẩy phát triển bền vững, có trách nhiệm hơn.
 

Những nghề phổ biến tại Bureau BVCPS VietNam

Bạn làm việc tại Bureau BVCPS VietNam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bureau BVCPS VietNam

Bureau BVCPS VietNam

Click để đánh giá