Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Contact Center Specialist (Chuyên viên Tổng đài Dịch vụ Khách hàng)
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
15/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
14/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Prudential’s purpose is to be partners for every life and protectors for every future. Our purpose encourages everything we do by creating a culture in which diversity is celebrated and inclusion assured, for our people, customers, and partners. We provide a platform for our people to do their best work and make an impact to the business, and we support our people’s career ambitions. We pledge to make Prudential a place where you can Connect, Grow, and Succeed.
Job Responsibilities
Job Requirements
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Job Responsibilities
- Answer calls and respond to emails/ website/ fanpage to handle customer inquiries. Conduct customer satisfaction survey.
- Provide customers with product and service information. Update existing customer information into system. Follow up with customer calls where necessary.
- Register and follow up customer complaints. Identify and escalate priority issues
- Document all call information according to standard operating procedures
- Complete call logs and follow quality assurance standard and produce call reports
- Others: to be assigned by the Line manager or Company’s management (if any)
Job Requirements
- Have experience contact Call Center
- Telephone communication skills
- Problem-solve skills
- Listening skills
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Khu vực
CFYC
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 126, Đường Hùng Vương, Phường 12, Quận 5, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Là thương hiệu về sức khỏe lớn nhất Việt Nam, California Fitness & Yoga được xây dựng để mang lại hạnh phúc và tạo ra những khoảnh khắc viên mãn cho bạn trong cuộc sống bằng việc cung cấp các dịch vụ phát triển sức khỏe thể chất, dinh dưỡng và tinh thần toàn diện.
Review CFYC
2.0
3 review
29/03/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hồ Chí Minh
Ko có thưởng Tết và sinh nhật cũng không có tiền lì xì
24/01/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hồ Chí Minh
Hứa hẹn làm 10h đến 7h tối nhưng toàn 10h mới cho về
14/11/2023
★
★
★
★
★
Coach/Huấn luyện viên
tại Hồ Chí Minh
Ma cũ ăn hiếp ma mới, fulltime chèn ép parttime, sếp thì sẽ bênh vực fulltime vì làm lâu dài hơn ở đó, Môi trường cực kỳ toxic(Fb)
Những nghề phổ biến tại CFYC
Bạn làm việc tại CFYC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
CFYC
Click để đánh giá