Company Description
Kleen-Pak Industries (Viet Nam) is a leading wet wipes manufacturer headquartered in Singapore with a strong focus on personal care and baby products. Our commitment to quality and innovation has made us a trusted brand in Vietnam, enhancing the health and well-being of families across the country. As we continue to expand our product range and market presence through Bello, Champs, Kleen-Up and Best Friends, we are looking for a dynamic and experienced Brand and Trade Marketing Executive to join our team in Ho Chi Minh, lead our marketing efforts and grow our B2C brands.
Role Description
• Market Research: Keep constant tabs on competitors and what campaigns are relevant to our target audience.
• Brand Promotion: Create and implement online and offline marketing campaigns, advertising, and promotional activities to increase brand awareness and drive sales.
• Trade Marketing: Collaborate with the sales team to develop and execute effective trade marketing programs, including trade promotions, in-store displays, and merchandising strategies to boost product sales.
• Graphic Design: Create visually compelling marketing materials, including graphic design, and execute marketing campaigns designed to elevate brand awareness and drive online and offline sales.
• Data Analysis: Analyze marketing data and performance metrics to assess the effectiveness of campaigns and make data-driven decisions for future marketing initiatives.
Qualifications
•Bachelor's degree in marketing or related field.
• Professional fluency in English.
• 2 years of brand and trade marketing experience in the FMCG industry, particularly in personal care and baby product categories.
• Strong knowledge of the industry, market trends, and consumer behavior.
• Experience in using marketing and design tools, creativity and innovation in developing marketing campaigns.
• Strong knowledge of social media eg. FB, IG, Tiktok, Zalo. Please include links to social media pages you used to manage. • Advertisement buying experience.
• Proficiency in data analysis and marketing analytics tools.
• Project and budget management skills for effective planning and execution.
- Thành lập từ năm 2010 cho tới nay CellphoneS đã không ngừng mở rộng phát triển hệ thống khắp cả nước và trở thành một trong những chuỗi bán lẻ điện thoại di động hàng đầu cả nước.
- Sứ mệnh của CellphoneS là đem đến cho khách hàng sự hài lòng cao nhất với thái độ phục vụ trẻ trung, thân thiện và các sản phẩm chất lượng tốt nhất. Đem đến cho nhân viên một môi trường làm việc công bằng, thân thiện, thoả sức thể hiện
- Công ty cam kết trở thành chuỗi cửa hàng bán lẻ thiết bị công nghệ với chất lượng dịch vụ hàng đầu luôn hướng tới khách hàng trong mọi hành động
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia đầy đủ các khoản BHXH, BHTN, BHYT theo quy định Thưởng Lễ/Tết, lương tháng 13…
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm, tham gia các hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2010
Mission
6 giá trị cốt lõi của CellphoneS:
- Chánh niệm
- Biết ơn
- Mình là gốc rễ vấn đề
- Trung thực
- Tình huynh đệ
- Làm đúng cam kết
CellphoneS mong muốn mang lại những trải nghiệm chất lượng nhất và trở thành người bạn đồng hành tin cậy của Quý khách hàng.
Review Kỹ Thuật Diệu Phúc (cellphones)
Quy trình làm việc thì không rõ ràng, OT không lương.
Công ty gia đình, không trân trọng nhân viên, ép KPI của nhân viên đủ kiểu luôn. Lương cực thấp.
Làm nhân viên bán hàng của công ty cực kì cực