Mô tả công việc
• Conduct a diagnostic of the market for which you are responsible in order to acquire an overview and analyse the performance.
• Optimise the use of Tars On Line and contribute to the development of the Revenue Manager System (RMS).
• Maintain the information on the market up-to-date and events in the market.
• Monitor the results of the hotels and identify divergences with the budgets and inform the operational employees.
• Apply the Revenue Management initiatives: overbook length of stay, contract management, inter-hotel referrals (HR), group management, price and client mix management.
• Update the market diagnostic every year and provide the information for the operational employees.
• Advise the operational employees in the preparation of the marketing plans and hotel budgets.
• Constantly communicate with and inform relevant HOD(s) of the market and the Hotel Managers of the business results.
• Develop a link with the Revenue Managers of neighbouring markets to optimise intermarket demand
• Ensure smooth and efficient operation of the Reservation Department
Quyền lợi được hưởng
- 02 months of probation receive full salary
- 05 working days, 02 days off per week
- Periodic health check
- Accident insurance 24/7
- Uniforms and meals in shifts
- Social & health insurance and unemployment follow Vietnam law
- Opportunity to grow within Accor group.
- Discounted rates apply when using services at the hotel in the Accor group worldwide
Yêu cầu công việc
Ø A minimum of 3 years working experience in a similar capacity in a 5-stars international hotel /resort
Ø Good organizer, ability to prioritize workload & work within tight deadlines
Yêu cầu hồ sơ
• Degree in Financial Management, Hotel Management or Sales and Marketing Studies.
• 2-4 years Commercial / Marketing experience in the Service /Tourism Industry, revenue management.
• Analytical and good people skills.
• Numerate.
• Good negotiation skills.
• Excellent English and Vietnamese language skills
Pullman là thương hiệu khách sạn quốc tế nổi tiếng toàn thế giới thuộc tập đoàn Accor. Đây là đơn vị điều hành khách sạn lớn, sở hữu hơn 3.500 khách sạn ở 92 quốc gia và 160.000 nhân viên.
Riêng thương hiệu Pullman có mặt tại nhiều khu vực như châu Âu, châu Á, châu Phi, Trung Đông, với số lượng khoảng 80 khách sạn. Mục tiêu của tập đoàn Accor là tới năm 2020 có thể đạt 150 khách sạn trên khắp thế giới.
Tại Việt Nam, khách sạn Pullman có mặt từ năm 2012. Tính đến nay, chuỗi khách sạn này có tổng cộng 5 khách sạn, nằm tại nhiều địa điểm đắc địa và những khu du lịch nổi tiếng như: Phú Quốc, Vũng Tàu, Hà Nội, TP Hồ Chí Minh và Đà Nẵng.