Mô tả công việc
- Greet, register, and assign rooms to guests of hotels.
- Verify customers' credit, and establish how the customer will pay for the accommodation.
- Contact housekeeping or maintenance staff when guests report problems.
- Keep records of room availability and guests' accounts, manually or using computers.
- Post charges, such those for rooms, food, liquor, or telephone calls, to ledgers manually or by using computers.
- Compute bills, collect payments, and make change for guests.
- Record guest comments or complaints, referring customers to managers as necessary.
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment
- Attractive benefits that will be discuss directly during the interview
Yêu cầu công việc
- Candidate must possess at least a Certificate/Diploma, College Degree, Bachelor's Degree, Hospitality/Tourism/Hotel Management or equivalent.
- Preferably Junior Staffs/Trainee specializing in Hotel Management/Tourism Services or equivalent
- High level of English language (both spoken and written)
Yêu cầu hồ sơ
Please CV and other related certification via email or address: 148 Tran Hung Dao, District 01, HCMC
Pullman là thương hiệu khách sạn quốc tế nổi tiếng toàn thế giới thuộc tập đoàn Accor. Đây là đơn vị điều hành khách sạn lớn, sở hữu hơn 3.500 khách sạn ở 92 quốc gia và 160.000 nhân viên.
Riêng thương hiệu Pullman có mặt tại nhiều khu vực như châu Âu, châu Á, châu Phi, Trung Đông, với số lượng khoảng 80 khách sạn. Mục tiêu của tập đoàn Accor là tới năm 2020 có thể đạt 150 khách sạn trên khắp thế giới.
Tại Việt Nam, khách sạn Pullman có mặt từ năm 2012. Tính đến nay, chuỗi khách sạn này có tổng cộng 5 khách sạn, nằm tại nhiều địa điểm đắc địa và những khu du lịch nổi tiếng như: Phú Quốc, Vũng Tàu, Hà Nội, TP Hồ Chí Minh và Đà Nẵng.